احمد شهریاری: حضور مربی بزرگ خارجی در استقلال قطعی است

تمرین عصر امروز استقلال با حضور احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره، و سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت تیم، برگزار شد. شهریاری ضمن تشکر از جواد نکونام و زحمات او، از تصمیم باشگاه برای جذب یک مربی بزرگ خارجی خبر داد و بختیاری‌زاده را به عنوان دستیار اول این سرمربی معرفی کرد.

کد خبر: ۱۶۵۱
احمد شهریاری: حضور مربی بزرگ خارجی در استقلال قطعی است

تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال در فضایی متفاوت و با حضور احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره باشگاه، فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه، و سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت این تیم، برگزار شد. شهریاری پیش از شروع تمرین در جمع بازیکنان حضور یافت و از زحمات جواد نکونام در طول مدت حضورش در کادر فنی استقلال قدردانی کرد. وی با اشاره به اینکه تغییرات در فوتبال حرفه‌ای امری طبیعی است، تاکید کرد که باشگاه استقلال به تلاش‌های نکونام و همکارانش احترام می‌گذارد و از آنها قدردان است.

شهریاری در ادامه به بازیکنان گفت: «شما از بهترین‌های فوتبال ایران هستید و ما به توانایی‌های شما اعتقاد کامل داریم. شما می‌توانید بار دیگر استقلال را به اوج بازگردانید و با تلاش و تعهد خود به هواداران نشان دهید که ارزش پیراهن استقلال را می‌دانید و برای خوشحالی آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهید کرد.»

رئیس هیات مدیره استقلال همچنین خبر داد که سهراب بختیاری‌زاده از امروز هدایت تیم را برعهده خواهد داشت. وی با اشاره به سوابق بختیاری‌زاده به عنوان یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران و بازیکن سابق استقلال، اعلام کرد که حضور وی قطعاً برای تیم سودمند خواهد بود. وی افزود: «ما به دنبال جذب یک مربی بزرگ خارجی هستیم و آقای بختیاری‌زاده به عنوان دستیار اول این مربی در کادر فنی حضور خواهد داشت تا از توانمندی‌های ایشان بهره‌مند شویم.»

سهراب بختیاری‌زاده نیز در ادامه صحبت‌های شهریاری، از زحمات جواد نکونام و کادر فنی سابق استقلال تشکر کرد و گفت: «آقای نکونام برای استقلال بسیار زحمت کشید و من به ایشان خسته نباشید می‌گویم.» بختیاری‌زاده همچنین با ابراز ناراحتی از جایگاه فعلی استقلال، اظهار داشت: «من یقین دارم که شما نیز از وضعیت فعلی تیم راضی نیستید، اما با اتحاد و همدلی تلاش خواهیم کرد تا دوباره شادی را به هواداران بازگردانیم.»

وی در پایان تاکید کرد: «بدون شک پتانسیل و انرژی همه شما می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت‌های استقلال باشد.»

پس از اتمام صحبت‌های شهریاری و بختیاری‌زاده، تمرینات تیم استقلال زیر نظر کادر فنی آغاز شد و بازیکنان با هدایت سهراب بختیاری‌زاده، محمد نوازی، علی شیخ‌الاسلامی و بهزاد غلامپور به تمرین پرداختند.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک