ترکیب پرسپولیس برابر پاختاکور اعلام شد؛ غیبت کاپیتان و اورونوف

در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان تیم پاختاکور ازبکستان خواهد بود. خوان کارلوس گاریدو ترکیب تیم خود را برای این دیدار حساس اعلام کرد که غیبت امید عالیشاه به دلیل مصدومیت و بازگشت اورونوف از نکات مهم این ترکیب است.

کد خبر: ۱۶۳۰
ترکیب پرسپولیس برابر پاختاکور اعلام شد؛ غیبت کاپیتان و اورونوف

در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت. پرسپولیس که در اولین هفته این رقابت‌ها با نتیجه یک بر صفر مقابل الاهلی عربستان شکست خورده بود، به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در این رقابت‌هاست.

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، ترکیب تیم خود برای این دیدار را اعلام کرد. بر اساس این ترکیب، الکسیس گندوز در دروازه قرار می‌گیرد و خط دفاعی پرسپولیس با حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود و میلاد محمدی شکل خواهد گرفت. در خط میانی مسعود ریگی و محمد خدابنده‌لو بازی خواهند کرد و سروش رفیعی نقش طراح حملات را ایفا می‌کند. فرشاد احمدزاده و وحید امیری در بال‌های چپ و راست به میدان می‌روند و علی علیپور به عنوان مهاجم نوک حضور خواهد داشت.

امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس، به دلیل مصدومیت این دیدار حساس را از دست داده و در ترکیب تیم حضور نخواهد داشت.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک