تمرین پرسپولیس با حضور ارونوف و غیبت عالیشاه در آستانه دیدار با پاختاکور

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) در حالی تمرین خود را برگزار کرد که با هوای بارانی بازیکنان پس از پیروزی در دربی، تمرین خود را تجربه کرد. در این تمرین ارونوف به جمع بازیکنان اضافه شد و امید عالیشاه همچنان به تمرینات اختصاصی ادامه داد.

کد خبر: ۱۶۱۸
تمرین پرسپولیس با حضور ارونوف و غیبت عالیشاه در آستانه دیدار با پاختاکور

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) پس از یک روز استراحت تمرین کرد. این جلسه تمرینی تحت تأثیر هوای خنک و بارانی تهران و روحیه بالای بازیکنان پس از پیروزی در دربی برگزار شد. ارونوف که به تازگی به جمع سرخپوشان پیوسته است، مراحل مختلف تمرین را به خوبی پشت سر گذاشت. 

مرتضی پورعلی‌گنجی نیز که به تازگی به تمرینات گروهی بازگشته، بخشی از تمرین را در کنار سایر بازیکنان انجام داد. با این حال، امید عالیشاه همچنان به دلیل مصدومیت به صورت انفرادی و اختصاصی تمرینات خود را ادامه می‌دهد و هنوز به تمرینات گروهی ملحق نشده است.

اوستون اورونوف

این جلسه تمرینی به مدت ۶۵ دقیقه به طول انجامید و شامل بخش‌هایی از پاسکاری‌های کوتاه، تمرینات ترکیبی و شوت‌زنی به دروازه بود. سرخپوشان آخرین تمرین خود پیش از دیدار حساس مقابل پاختاکور را فردا بعد از ظهر برگزار خواهند کرد. برخلاف برنامه‌های گذشته، این تمرین به جای ورزشگاه شهدای شهر قدس، در ورزشگاه شهید کاظمی، محل تمرین اصلی تیم پرسپولیس، برگزار خواهد شد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک