۲۴ ساعت پرالتهاب در استقلال؛ از نامه خداحافظی نکونام تا بازگشت برای دیدار برابر السد

جواد نکونام پس از اعلام استعفا و خداحافظی از هواداران استقلال، به تمرینات آبی‌ها بازگشت و تا دیدار حساس برابر السد قطر، همچنان هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

کد خبر: ۱۶۱۷
۲۴ ساعت پرالتهاب در استقلال؛ از نامه خداحافظی نکونام تا بازگشت برای دیدار برابر السد

شب گذشته پس از شکست استقلال در داربی تهران و اعتراض شدید هواداران نسبت به عملکرد تیم، جواد نکونام از سرمربی‌گری استقلال استعفا داد و با انتشار نامه‌ای احساسی، از هواداران خداحافظی کرد. در این نامه، نکونام اعلام کرد که به دلیل شرایط به‌وجود آمده و حواشی اطراف تیم، تصمیم به جدایی گرفته تا استقلال بیش از این آسیب نبیند. این در حالی بود که هیات‌مدیره باشگاه، به سرعت تشکیل جلسه داد و با توجه به حساسیت بازی پیش‌رو مقابل السد قطر در لیگ نخبگان آسیا، استعفای نکونام را نپذیرفت.

نکونام در حالی که تمایلی به بازگشت نداشت، سرانجام با رایزنی‌های مدیران باشگاه، عصر امروز در تمرینات استقلال حاضر شد. اگرچه وضعیت او برای آینده هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد او تیم را در این بازی حساس همراهی خواهد کرد. نکونام و استقلال با روزهای پرحاشیه و جنجالی روبرو هستند و باید دید پس از مسابقه با السد، سرنوشت سرمربی‌گری او چگونه رقم خواهد خورد. 

پس از اعلام رسمی استعفای جواد نکونام و خداحافظی از هواداران استقلال، سرمربی آبی‌پوشان به تمرینات تیم بازگشت. در جریان این اتفاقات، استقلال که در داربی اخیر با یک نمایش دفاعی به نتیجه نرسید و با شکست یک‌بر صفر مقابل پرسپولیس کار را به پایان رساند، روزهای بحرانی‌اش در فصل جدید لیگ برتر ادامه پیدا کرد. پس از این شکست تلخ، اعتراض هواداران به اوج رسید و تجمعاتی با شعارهای تند علیه نکونام و مدیران باشگاه در مقابل ساختمان باشگاه برگزار شد که در نهایت منجر به اعلام خبر استعفای نکونام شد. 

نامه استعفای جواد نکونام به احمد شهریاری، رئیس هیات‌مدیره باشگاه، تحویل داده شد؛ آن هم در شرایطی که شهریاری حمایت کامل خود را از سرمربی اعلام کرده بود. ساعاتی پس از جلسه اضطراری هیات‌مدیره، نکونام با انتشار نامه‌ای خداحافظی از هواداران، از ادامه همکاری با استقلال کناره‌گیری کرد و عنوان کرد که نمی‌خواهد استقلال به خاطر حضور او دچار آسیب شود. 

با این حال، مدیران باشگاه تصمیم گرفتند که در این مقطع حساس و با توجه به نزدیکی بازی با السد قطر، استعفای نکونام را نپذیرند و او را موظف به همراهی تیم در سفر به قطر کردند. به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری نهایی در مورد آینده سرمربی‌گری نکونام به بعد از این دیدار موکول شده است. 

در نهایت، سرمربی مستعفی استقلال با فشارها و رایزنی‌های صورت گرفته، به تمرینات امروز بازگشت تا هدایت استقلال را در دیدار حساس مقابل السد برعهده بگیرد. حال باید دید که پس از این مسابقه، آیا هیات‌مدیره استقلال نکونام را همچنان در سمت خود نگه خواهد داشت یا سرانجام روزهای پرحاشیه او با این تیم به پایان می‌رسد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک