بازگشت نکونام به استقلال

پس از استعفای جواد نکونام از سرمربی‌گری استقلال، هیئت مدیره باشگاه با توجه به زمان کم باقی‌مانده تا بازی حساس مقابل السد قطر در لیگ نخبگان آسیا، این استعفا را نپذیرفت و نکونام بار دیگر به اردوی استقلال بازگشت.

کد خبر: ۱۶۱۶
بازگشت نکونام به استقلال

شب گذشته، جواد نکونام پس از اعلام رسمی استعفایش، با انتشار نامه‌ای احساسی از هواداران استقلال خداحافظی کرد. این اقدام سرمربی استقلال هواداران و باشگاه را در شوک فرو برد. بلافاصله هیئت مدیره استقلال جلسه‌ای اضطراری تشکیل داد و با توجه به حساسیت دیدار پیش‌روی استقلال برابر السد قطر، تصمیم به مخالفت با استعفای نکونام گرفت. 

در پی این تصمیم، باشگاه استقلال اعلام کرد که نکونام باید امروز ساعت ۱۶ در اردوی تیم حضور پیدا کند تا به همراه کاروان استقلال راهی قطر شود. از سوی دیگر، اگر نکونام در این زمان مقرر در اردو حاضر نشود، هیئت مدیره تصمیم جدیدی درباره آینده کادر فنی خواهد گرفت.

بر اساس آخرین اخبار، جواد نکونام پس از این مخالفت، به تمرینات استقلال بازگشت و تیم خود را برای رویارویی با السد آماده خواهد کرد. هر گونه تغییرات احتمالی در نیمکت استقلال، به پس از این دیدار موکول شده است. این بازی حساس در چارچوب لیگ نخبگان آسیا، روز دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و تمامی نگاه‌ها به عملکرد نکونام و تیم استقلال در این میدان دوخته شده است.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک