قطع همکاری خیبر با سرمربی خود؛

مهاجری اولین مربی جداشده لیگ ۲۴

بعد از نشست مسئولان باشگاه خیبر با رضا مهاجری، این سرمربی از سمت خود در تیم خرم‌آبادی کنار رفت.

کد خبر: ۱۵۹۹
مهاجری اولین مربی جداشده لیگ 24

خیبر خرم‌آباد برای اولین‌بار توانست به لیگ برتر صعود کند و خیبری‌ها اولین بازی خود در فصل جدید را هم با شکست دادن هوادار در تهران آغاز کردند. برد برابر بنفش‌پوشان پایتخت، اولین و آخرین پیروزی خیبر در لیگ برتر محسوب می‌شود و بعد از کسب برد مقابل شاگردان مهدی رحمتی، خیبری‌ها در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر، برابر سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز مغلوب شده‌اند و از فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان هم امتیاز گرفتند.

رضا مهاجری که روزهای تلخ‌وشیرینی را در فوتبال ایران گذرانده، بعد از رکوردشکنی‌های سریالی در فصل گذشته لیگ آزادگان و کسب عنوان قهرمانی، کار خود را با کسب 5 امتیاز از 5 بازی ابتدایی فصل جدید لیگ برتر آغاز کرد که این عملکرد موردپسند مدیران باشگاه خیبر نبود؛ چرا که دقایقی قبل، خبر پایان همکاری مهاجری با خیبر از سوی باشگاه خرم‌آبادی اعلام شد تا برکناری رضا مهاجری، اولین تغییر روی نیمکت تیم‌ها در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران باشد.

مهاجری در حالی از سمت خود کنار رفته که باشگاه خیبر به سرعت جانشین او را اعلام کرد و اولین سرمربی خارجی تاریخ خیبر هم انتخاب شد؛ به‌طوری‌که در خبر باشگاه خیبر آمده است: «بعد از نشست مسئولان باشگاه و رضا مهاجری سرمربی تیم طرفین روی پایان همکاری دو طرفه به توافق رسیدند. مراسم معارفه مارکو اورلیو به عنوان سرمربی خیبر خرم‌آباد امروز در محل تمرین و پشت درهای بسته انجام خواهد شد و این مربی مسوولیت فنی تیم را در ادامه راه بر عهده خواهد داشت».

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک