دربی بدون یاغی مشهور خود برگزار می‌شود

با وجود گمانه‌زنی‌های مطرح‌شده، خبری از حضور مهدی هاشمی‌نسب روی نیمکت استقلال نخواهد بود و این بازیکن محبوب سابق استقلال به کادرفنی آبی‌ها باز نمی‌گردد.

کد خبر: ۱۵۸۹
دربی بدون یاغی مشهور خود برگزار می‌شود

به گزارش پاس‌گل و به نقل از فوتبال 360، استقلال در فصل گذشته در حالی تغییر و تحولات گسترده‌ای در کادرفنی‌اش انجام داد و با کنار رفتن ریکاردو سا پینتو، جواد نکونام به عنوان سکان‌دار جدید آبی‌ها انتخاب شد که در کنار حضور نکونام، یکی از مهم‌ترین اتفاقات به‌ثبت رسیده، بازگشت مهدی هاشمی‌نسب به استقلال بود؛ ستاره نامداری که حدود 20 سال قبل در قامت یاغی به استقلال پیوست و گل خاطره‌انگیزی در داربی پایتخت زد و این‌بار در نقش مربی کارش را در جمع آبی‌پوشان پایتخت دنبال کرد.

 

هاشمی‌نسب که در سالیان گذشته دستیار محبوب جواد نکونام بود و در تیم‌های مختلفی چون خونه‌به‌خونه بابل، نساجی مازندران و فولاد خوزستان در کنار نکونام حضور داشت، در شرایطی پذیرفت به عنوان مربی کارش را در استقلال در کنار جواد نکونام آغاز کند که استقبال ویژه‌ای از او شد و هواداران در هر مسابقه به طور ویژه هاشمی‌نسب را تشویق می‌کردند. جالب آنکه بازیکنان هم از نظر روحی-روانی، حضور ستاره‌ای چون هاشمی‌نسب در جمع مربیان استقلال را موثر می‌دانستند و بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که مهدی هاشمی‌نسب می‌تواند نقش محوری در کادرفنی استقلال همانند دوره حضور کریم باقری در کادرفنی پرسپولیس داشته باشد.

مهدی هاشمی‌نسب بعد از یک فصل همکاری با آبی‌ها، برای فصل دوم با مدیران باشگاه استقلال و البته شخصِ جواد نکونام دچار چالش شده است. از یک‌سو گفته می‌شود که رقم درخواستی هاشمی‌نسب با مبلغ موردنظر مسئولان باشگاه هم‌خوانی ندارد و از سوی دیگر هم بحث اختلاف‌نظر شدید میان هاشمی‌نسب و نکونام مطرح است و آنچه واضح است اینکه از ابتدای فصل جدید، خبری از حضور مهدی هاشمی‌نسب در تیم استقلال نیست و او با انجام چند مصاحبه جنجالی نسبت به این شرایط واکنش نشان داده است.

علیرضا منصوریان، سرمربی سابق استقلال در روزهای گذشته قصد داشت تا میانجی‌گری کند و مهدی هاشمی‌نسب را به نیمکت استقلال برگرداند. حتی روز گذشته هم شایعات به اوج خود رسید و گفته شد که هاشمی‌نسب با حضور در باشگاه استقلال، قرارداد جدیدی با آبی‌ها امضا کرده و در مسابقه داربی روی نیمکت می‌نشیند اما بعد از طرح این شایعات، هاشمی‌نسب تلویحاً میانجی‌گری منصوریان را تایید کرد اما با اشاره به بی‌توجهی ارکان باشگاه استقلال به او، خبر بازگشت‌اش به نیمکت آبی‌ها را تکذیب کرد تا همچنان دوری هاشمی‌نسب از نیمکت استقلال ادامه‌دار باشد.

در انتظار تصمیم نهایی یاغی

مهدی هاشمی‌نسب قطعاً در مسابقه فردای استقلال و پرسپولیس روی نیمکت آبی‌ها حضور نخواهد داشت تا بعد از کسب 2 تجربه حضور روی نیمکت استقلال در مسابقه داربی، فردا جایی در جمع اعضای کادرفنی استقلال نداشته باشد. با این وجود، آینده کاری هاشمی‌نسب در استقلال نامشخص است و معلوم نیست که آیا بعد از اتمام داربی، پروژه بازگشت او به جمع آبی‌ها با موفقیت به سرانجام می‌رسد یا رابطه شکرآب‌شده او با نکونام، دیگر ترمیم نخواهد شد و حداقل تا دوره‌ای که جواد نکونام سرمربی استقلال باشد، خبری از حضور مهدی هاشمی‌نسب روی نیمکت آبی‌ها نیست؟ به نظر می‌رسد که طی روزهای آینده و بعد از انجام مسابقه داربی این مسئله بیش از پیش شفاف خواهد شد.

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک