شوک به استقلال: غیبت ستاره خارجی در داربی حساس

در آستانه دربی مهم تهران، خبرهایی منتشر شده که گائل کاکوتا، هافبک سرشناس استقلال، به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این دیدار حساس حضور یابد؛ خبری که می‌تواند برای هواداران آبی‌پوش نگران‌کننده باشد.

کد خبر: ۱۵۸۰
شوک به استقلال: غیبت ستاره خارجی در داربی حساس

گائل کاکوتا، بازیکن مطرح خارجی استقلال، در انتقالی جنجالی به این تیم پیوست و به عنوان یکی از خریدهای گران‌قیمت باشگاه محسوب می‌شود. این انتقال به دلیل مشکلاتی که در تست‌های پزشکی او به وجود آمد، بحث‌برانگیز شد. کاکوتا که سابقه حضور در تیم‌های مطرحی را در کارنامه دارد، در حالی با مدیران استقلال به توافق رسید که با رسانه‌ای شدن ماجرای مصدومیت کهنه‌اش، مدیران استقلال عقد قرارداد را منوط به موفقیت‌آمیز بودن تست‌های پزشکی او کردند.

با این وجود، او در ترکیه تست‌های پزشکی را انجام داد ولی مورد تأیید ایفمارک قرار نگرفت. پس از این اتفاق، کاکوتا عازم پاریس شد تا در مرکز پزشکی تیم ملی فرانسه دوباره تست پزشکی بدهد و نتایج آن را به ایفمارک ایران ارسال کند. تست پزشکی دوم مورد تأیید قرار گرفت و این بازیکن با استقلال قرارداد بست.

این در حالی است که کاکوتا پس از انجام چند بازی نه‌چندان موفق، در دو دیدار اخیر تیمش به دلیل مصدومیت غایب بوده و شانس بسیار کمی هم برای حضور در دربی دارد.

گائل کاکوتا که سابقه مصدومیت‌های مختلفی را دارد، این‌بار از ناحیه زانو مصدوم شده و مشخص نیست چه زمانی می‌تواند برای استقلال به میدان برود.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک