رضا درویش با ثبات‌ترین مدیرعامل لیگ برتری پرسپولیس!

ادامه فعالیت رضا درویش به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس باعث خلق یک رکورد ویژه برای او در تاریخ این باشگاه شده است.

کد خبر: ۱۵۷۲
رضا درویش با ثبات‌ترین مدیرعامل لیگ برتری پرسپولیس!

به گزارش پاس‌گل و به نقل از فوتبال 360، پرسپولیس و استقلال در قامت دو تیم پرطرفدار پایتخت در سالیان گذشته از حیث مباحث مدیریتی روزگار متفاوتی را پشت سر گذاشته‌اند. مرور یک دوره کوتاه‌مدت در طول حدوداً 3 سال اخیر نشان می‌دهد که بی‌ثباتی در ساختار مدیریتی باشگاه استقلال بی‌داد می‌کند و مصطفی آجورلو، علی فتح‌الله‌زاده، حجت کریمی، علی خطیر و فرشید سمیعی در نقش مدیرعامل و یا سرپرست مدیرعاملی مشغول به فعالیت شده‌اند اما در طرف مقابل، رضا درویش توانسته جایگاه خود را در ساختار مدیریتی پرسپولیس حفظ کند.

دو تیم پرطرفدار پایتخت در یک‌سال اخیر به دو کنسرسیوم نفتی و بانکی واگذار شده‌اند و مالکیت‌شان دستخوش تغییری تاریخی و جالب‌توجه شده است. با این وجود، همچنان ثبات در ساختار مدیریتی پرسپولیس حرف اول را می‌زند و جالب آنکه روز گذشته و بعد از معرفی نمایندگان بانک‌های عضو کنسرسیوم بانکی‌ای که مالکیت پرسپولیس را برعهده دارند، چهره هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس تغییر کرد اما همچنان رضا درویش در قامت مدیرعامل این باشگاه ابقا شده و کارش را پیش می‌برد.

اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس روز گذشته تغییر کردند و به جز پیمان حدادی، سایر اعضای به جا مانده از دوره مالکیت وزارت ورزش‌وجوانان عوض شدند؛ به‌طوری‌که محمد آخوندی، احمد میرزایی، مهدی همتی‌مقدم و سیامک جلوه در قامت اعضای جدید هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس معارفه و جانشین حسین شهریاری، مجید پوراحمدی، محمد دلبری و حسین خبیری شدند. از میان این چهره‌ها، آخوندی تجربه فعالیت در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در سال‌های 1386 تا 1388 را داشت و با توجه به سبقه فعالیت او در نقش مدیرکل امور بین‌الملل و روابط عمومی سازمان تربیت‌بدنی و سخنگوی این سازمان، در نقش رئیس جدید هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

رضا درویش در اولین جلسه اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ابقا شد و طبق اعلام محمد آخوندی که در کسوت رئیس هیات‌مدیره سرخ‌پوشان فعالیت می‌کند، 2 سال دیگر دوره مدیرعاملی درویش تمدید شده است؛ آن‌هم در حالی‌که در طول 2 سال و 8 ماه اخیر، درویش مدیرعامل پرسپولیس بوده و بیش از 980 روز این سمت را در اختیار داشته که بازخوانی آمار و ارقام نشان می‌دهد از زمان شروع لیگ برتر، هیچ‌گاه در تاریخ سابقه نداشته که یک مدیرعامل پرسپولیس بیش از 2.5 سال روی صندلی مدیریت این باشگاه دوام آورد و حالا درویش موفق به تاریخ‌سازی شده است!

در سودای شکستن رکورد عابدینی 

پرسپولیسی‌ها بیش از آغاز دوره مدیرعاملی رضا درویش، روزهای بی‌ثباتی را از حیث مدیریت پشت سر می‌گذاشتند و اوج بی‌ثباتی در ساختار مدیریتی باشگاه پرسپولیس در دهه 1390 بود که در طول یک‌دهه بیش از 13 نفر در کسوت مدیرعامل و یا سرپرست مدیرعاملی در این باشگاه فعالیت کردند! امیر عابدینی در دهه 1370 نزدیک به یک‌دهه سابقه مدیرعاملی پرسپولیس را دارد و رضا درویش، سکان‌دار فعلی کرسی مدیرعاملی سرخ‌پوشان کار سختی برای حمله به رکورد عابدینی دارد اما با این وجود، بعد از عابدینی، درویش باثبات‌ترین مدیرعامل تاریخ باشگاه پرسپولیس در طول 3 دهه اخیر محسوب می‌شود و در دوران برپایی مسابقات لیگ برتر هم، رضا درویش باثبات‌ترین مدیرعامل سرخ‌ها به حساب می‌آید!

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک