استقلال بزرگترین ضربه را از درون باشگاه می‌خورد

نشست خبری عجیب فردی که مشاور مدیرعامل استقلال محسوب می‌شود نشان دهنده بحران مدیریتی در درون باشگاه استقلال است.

کد خبر: ۱۵۷۱
استقلال بزرگترین ضربه را از درون باشگاه می‌خورد

کوچک‌ترین تصمیم اشتباه از سوی دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس در آستانه یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل خود ممکن است به قیمت از دست رفتن کل فصل تمام شود، چه برسد به اینکه شخص اول کادر فنی را در یک نشست خبری  از درون باشگاه زیر سوال ببرید و سپس مدام بیانیه منتشر کنید.

داوود حقدوست سابقه چندانی در استقلال ندارد و گفته می‌شود برای آبی پوشان تنها 23 بازی به میدان رفته است. بزرگ‌ترین افتخارش در استقلال، شاید حضور از ابتدا در ترکیب شهرآورد 58 باشد.

در عرصه مربی‌گری هم آخرین تجربه‌اش بازمی‌گردد به 7 سال قبل، جایی که خیبر خرم‌آباد پس از اخراج علیرضا نیکبخت با حمایت‌های حیدر بهاروند، رئیس فعلی سازمان لیگ که آن روزها رئیس هیئت فوتبال لرستان بود به خیبرخرم‌آباد آمد و نتوانست کاری از پیش ببرد و کم‌کم از عرصه فوتبال ایران محو شد.

حرف‌های عجیب و غیرحرفه‌ای توسط حقدوست حتی واکنش احمد شهریاری رییس هیئت مدیره را هم به همراه داشت. هرچند جواد نکونام معتقد است که این نمایش توسط فرشید سمیعی ترتیب داده‌شده و این اقدام حق‌دوست به درخواست مدیرعامل باشگاه و با هماهنگی یکی از پایگاه‌های خبری مخالفش انجام شده است.

این در شرایطی است که شب گذشته پس از اعتراض نکونام به این نشست خبری، فرشید سمیعی از برگزاری ان اظهار بی‌اطلاعی کرده است. او در پاسخ به نکونام می‌گوید: به این دلیل که نشست خبری در محل باشگاه برگزار نشده، مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بهانه‌ای که به نظر نمیاد منطقی باشد حقدوست به‌عنوان فردی که به اصطلاح مشاور مدیرعامل استقلال است بدون هماهنگی مدیرعامل استقلال دست به برگزاری چنین نشست خبری غیرحرفه‌ای بکند. 

به نظر می‌آید مشکلات باشگاه استقلال بیشتر از درون تیم و ناهماهنگی و سهم‌خواهی‌های عجیب و غریب افراد درون باشگاه می‌باشد. 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک