الوکره قطر ۰ - تراکتور ایران ۳

شروع طوفانی شاگردان اسکوچیچ

تیم فوتبال تراکتور ایران موفق شد در اولین دیدار خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲ تیم الوکره قطر را در خانه حریف با نتیجه ۳-۰ شکست دهد.

کد خبر: ۱۵۲۹
شروع طوفانی شاگردان اسکوچیچ

تراکتور از ساعت 19:30 روز چهارشنبه 28 شهریورماه به مصاف تیم الوکره قطر در این کشور رفت در پایان با نمایشی فوق العاده و با نتیجه 3-0 مقابل این تیم به پیروزی رسید. 

گل اول روی اشتباه عبدالکریم حسن و ضربه سوکول چیکالشی به ثمر رسید، اما این تازه آغاز کار بود. در ادامه ارسال بلند عارف آقاسی با ضربه سر محمد نادری تبدیل به یک موقعیت عالی برای مهدی ترابی شد و ترابی هم که بازیکنی نیست از این فرصت‌ها بگذرد و شوت خود را به گوشه دروازه حریف فرستاد. این دو گل باعث شد تا تراکتور ایران در دقیقه 16 کار را تمام کند و به استقبال گل‌های بعدی برود.

با ادامه حملات تراکتور، قرمزها دوباره روی حرکت محمد نادری به گل رسیدند و این بار امیرحسین حسین‌زاده ضربه نهایی را زد تا نیمه نخست با نتیجه قاطع 3-0 به اتمام برسد.

در نیمه دوم تراکتور که برای اولین بار بازی با سه مدافع را امتحان می‌کرد، موفق شد حملات حریف را کنترل کند و در چند مورد نیز علیرضا بیرانوند دروازه تیمش را نجات داد تا آنها با بسته نگه داشتن دروازه خود بردی شیرین را در وکره به دست بیاورند.

در دیگر بازی این گروه دو تیم موهان باگان هند و روشن تاجیکستان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا تراکتور هفته اول را به صدرنشینی درگروه خود به پایان برساند. 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها