میزبانی شهر قدس در خطر؛ پایان کار در لیگ نخبگان آسیا؟

بازی استقلال و الغرافه در ورزشگاه شهر قدس با حواشی زیادی همراه بود. از مشکلاتی نظیر قطع برق تا وضعیت نامناسب چمن و خرابی آسانسور که ورود مسئولان باشگاه الغرافه را با مشکل مواجه کرد. اکنون با گزارش ناظر بازی، آینده میزبانی شهر قدس در لیگ نخبگان آسیا به خطر افتاده است.

کد خبر: ۱۵۲۱
میزبانی شهر قدس در خطر؛ پایان کار در لیگ نخبگان آسیا؟

دیدار استقلال و الغرافه که در چارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد، پر از حواشی بود که شاید آینده میزبانی این استادیوم را تحت تأثیر قرار دهد. از قطعی برق شب قبل از بازی گرفته تا کیفیت پایین چمن و خرابی آسانسور در هنگام ورود مسئولان باشگاه الغرافه، همه این مشکلات باعث شده تا گزارش ناظر AFC وضعیت این استادیوم را برای ادامه میزبانی بازی‌های بین‌المللی در هاله‌ای از ابهام قرار دهد.

حامد افضلی، معاون بین‌الملل باشگاه استقلال، در گفتگویی اشاره کرد که گرچه به‌صورت مستقیم اظهار نظری از سوی ناظر بازی ارائه نشد، اما می‌توان از صحبت‌های او برداشت کرد که استادیوم شهر قدس دیگر شرایط میزبانی در لیگ نخبگان آسیا را ندارد. وی همچنین افزود که استقلال قادر خواهد بود استادیوم دیگری را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند و هیچ مانعی قانونی برای این موضوع وجود ندارد.

با توجه به این گزارش‌ها و مشکلات عدیده‌ای که در برگزاری بازی رخ داد، به نظر می‌رسد که این دیدار ممکن است آخرین تجربه میزبانی استادیوم شهر قدس در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا باشد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها