صدور رای شکایت پرسپولیس از بیرانوند؛ دروازه‌بان تراکتور در آستانه محرومیت

کارشناس مالی پس از بررسی‌های دقیق اعلام کرد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و فعلی تراکتور، هیچ طلبی از فصل گذشته از باشگاه پرسپولیس ندارد.

کد خبر: ۱۵۱۸
صدور رای شکایت پرسپولیس از بیرانوند؛ دروازه‌بان تراکتور در آستانه محرومیت

پس از کش‌وقوس‌های فراوان و ارجاع پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به کارشناس مالی، در نهایت نظر نهایی این کارشناس مشخص شد. براساس گزارش‌ها، مدارک مالی پرسپولیس و فیش‌های پرداختی این باشگاه به بیرانوند، به دقت مورد بررسی قرار گرفت. در این بررسی‌ها، کارشناس مالی تأیید کرد که پرسپولیس مجموعاً ۱۹ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به دروازه‌بان سابق خود پرداخت کرده است و هیچ طلبی بابت فصل گذشته از سوی بیرانوند قابل احراز نیست.

طبق نظر کارشناس، در قرارداد این بازیکن و اسناد مالی باشگاه تنها حق‌الزحمه و آپشن‌ها درج شده و مورد پاداش پیش‌بینی نشده است. با این وجود، نتیجه نهایی اعلام می‌کند که هیچ مبلغ دیگری به عنوان طلب برای بیرانوند وجود ندارد.

این نتیجه می‌تواند پیامدهای جدی‌ای برای بیرانوند داشته باشد. احتمال می‌رود دروازه‌بان تراکتور با محرومیتی ۴ تا ۶ ماهه مواجه شود و همچنین باشگاه تراکتور نیز به دلیل تحریک بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس، با محرومیت از یک یا دو پنجره نقل و انتقالاتی روبرو شود. اکنون باید منتظر تصمیم نهایی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال و صدور حکم باشیم.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها