گاریدو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم؛ حداقل حق ما تساوی بود

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس، پس از شکست مقابل الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا، ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش، به اشتباهات داوری اعتراض کرد و تأکید کرد که پرسپولیس تیمی بزرگ است و حداقل حقشان کسب یک امتیاز در این دیدار بود.

کد خبر: ۱۴۹۶
گاریدو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم؛ حداقل حق ما تساوی بود

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، پس از شکست مقابل الاهلی عربستان در هفته اول لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: «من باید به بازیکنانم تبریک بگویم. آنها در طول بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و من به آنها افتخار می‌کنم. ما در بیشتر زمان بازی کنترل میدان را در دست داشتیم و تنها یک اتفاق ناگهانی بود که منجر به گل زودهنگام الاهلی شد. تیم حریف بازیکنان بزرگی مانند فرانک کسیه را دارد که توانستند با یک حرکت ترکیبی دروازه ما را باز کنند، اما به‌رغم این، تیم ما بازی را در اختیار داشت و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم، ولی متأسفانه نتوانستیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم.»

وی در ادامه با اشاره به داوری بازی افزود: «همه در استادیوم دیدند که در محوطه جریمه الاهلی یک پنالتی واضح رخ داد و حتی داور بازی نیز آن را اعلام کرد، اما نمی‌دانم چگونه VAR این تصمیم را تغییر داد. من نمی‌خواهم در مورد داوری زیاد صحبت کنم، اما این پنالتی می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد. حداقل حق ما در این بازی تساوی بود.»

گاریدو درباره گل زودهنگام الاهلی توضیح داد: «این یک اتفاق عادی در فوتبال است. ما می‌دانستیم الاهلی تیمی با بازیکنان بزرگ و قدرتمند است و آنها در انجام حرکات ترکیبی تبحر دارند. به هر حال، ما باید به بازی بعدی فکر کنیم و از این شکست درس بگیریم.»

وی همچنین به فرصت‌های از دست‌رفته تیمش اشاره کرد و گفت: «فوتبال همیشه به این معنا نیست که هر موقعیتی به گل تبدیل شود. ما بازی خوبی داشتیم و به موقعیت‌های زیادی رسیدیم، اما این فوتبال است و بعضی روزها توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شود.»

سرمربی پرسپولیس در پایان تأکید کرد: «ما از همان ابتدا با هدف بازی هجومی وارد زمین شدیم و قصد داشتیم شخصیت بزرگ پرسپولیس را نشان دهیم. فشار ما باعث شد که الاهلی عقب بنشیند، اما در نهایت موفق نشدیم نتیجه را تغییر دهیم.»

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها