رامین رضاییان: از الغرافه عذرخواهی می‌کنم؛ استقلال بدون حاشیه از مشکلات عبور کرد

رامین رضاییان، بهترین بازیکن دیدار استقلال و الغرافه قطر، پس از پیروزی ۳-۰ تیمش، به دلیل کمبود امکانات و حاشیه‌های پیش آمده، از تیم الغرافه عذرخواهی کرد و از عملکرد بدون حاشیه استقلال تقدیر کرد.

کد خبر: ۱۴۹۵
رامین رضاییان: از الغرافه عذرخواهی می‌کنم؛ استقلال بدون حاشیه از مشکلات عبور کرد

رامین رضاییان، بازیکن تأثیرگذار استقلال که در بازی مقابل الغرافه قطر به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، پس از این دیدار در گفت‌وگویی اعلام کرد: به خاطر مشکلات و حاشیه‌هایی که شب گذشته برای تیم الغرافه به وجود آمد و کمبود امکاناتی که برای آن‌ها فراهم نشد، از بازیکنان و اعضای این تیم عذرخواهی می‌کنم. استقلال باید شرایط بهتری را برای میزبانی فراهم می‌کرد، و این اتفاق‌ها نباید رخ می‌داد.

رضاییان همچنین به نقش باشگاه استقلال در حفظ آرامش و دور ماندن از حواشی اشاره کرد و افزود: تشکر ویژه‌ای از باشگاه و سرمربی جواد نکونام دارم که با مدیریت خود از ورود به حاشیه‌ها خودداری کردند و تیم را در این مسیر همراهی کردند. بازیکنان روزهای سختی را پشت سر گذاشتند، اما نتیجه‌ای که امروز به دست آمد، نشان می‌دهد چطور از این مشکلات عبور کردیم.

زننده گل دوم استقلال در این مسابقه، درباره بازی گفت: هواداران ما امروز شاهد یک برد شیرین بودند و این نتیجه را به کل مجموعه استقلال تبریک می‌گویم. اما همچنان کار سختی در پیش داریم و باید برای مسابقات بعدی آماده باشیم.

وی ادامه داد: نکونام از ما می‌خواهد هم در حمله و هم در دفاع فعال باشیم. من تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال می‌کنم و از سرمربی‌مان سپاسگزارم که به من اجازه می‌دهد در حملات شرکت کنم.

گفتنی است، استقلال در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا موفق شد با نتیجه ۳-۰ الغرافه قطر را شکست دهد و این پیروزی، شبی خاطره‌انگیز برای هواداران این تیم به همراه داشت.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها