یک تیم در لیگ برتر، چهار بازی بدون بازی در خانه!

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با وجود گذشت چهار هفته از لیگ برتر فوتبال ایران تا به حال هیچ مسابقه‌ای را در خانه خود برگزار نکرده است.

کد خبر: ۱۴۵۳
یک تیم در لیگ برتر، چهار بازی بدون بازی در خانه!

بسبزپوشان فوتبال اصفهان در شرایطی وارد هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر می‌شوند که در هفته چهارم توانستند با یک پیروزی ارزشمند در تبریز مقابل تراکتور، خود را به رده پنجم جدول برسانند. تیم محمد ربیعی در این فصل عملکردی قابل‌تحسین داشته و با کسب 6 امتیاز از چهار بازی، بدون تجربه شکست تا این لحظه، خود را به‌عنوان یکی از تیم‌های پایدار لیگ معرفی کرده است.

با این حال، موفقیت ذوب‌آهن در این فصل تحت شرایط خاصی به‌دست آمده؛ چرا که این تیم در طول چهار هفته ابتدایی هنوز هیچ مسابقه‌ای را در خانه خود برگزار نکرده است.

تیمی دور از خانه، ولی بدون شکست!

برنامه رقابت‌ها به گونه‌ای رقم خورد که ذوب‌آهن در هفته‌های اول، سوم و چهارم در خارج از خانه به میدان رفت. علاوه بر این، مشکلات ورزشگاه فولادشهر که برای تمرینات تیم ملی در اختیار فدراسیون قرار گرفت، باعث شد تا سبزپوشان دیدار هفته دوم خود را نیز در مشهد برگزار کنند!

تا به این لحظه، شاگردان ربیعی در چهار دیدار خارج از خانه مقابل تیم‌های پرسپولیس در اراک، هوادار در مشهد، خیبر در خرم‌آباد و تراکتور در تبریز بازی کردند و در هیچ‌یک از این مسابقات طعم شکست را نچشیده‌اند. این موضوع، به‌ویژه با توجه به سختی بازی‌های خارج از خانه، ارزش تلاش‌های تیم را بیش از پیش نشان می‌دهد و برتری‌های این تیم را در شرایط سختی که برایشان پیش آمده است، برجسته‌تر می‌سازد.

اولین میزبانی؛ نبرد حساس در دربی اصفهان

اکنون ذوب‌آهن آماده میزبانی از سپاهان صدرنشین در هفته پنجم است؛ نبردی که به عنوان دربی حساس شهر اصفهان شناخته می‌شود. این مسابقه نه تنها اولین میزبانی ذوب‌آهن در فصل جاری خواهد بود، بلکه حساسیت‌های خاص خود را به‌دلیل رقابت‌های همیشگی این دو تیم اصفهانی دارد. پس از این مسابقه، سبزپوشان بار دیگر باید برای بازی خارج از خانه آماده شوند و در اهواز به مصاف فولاد بروند.

این اولین فرصتی است که محمد ربیعی و شاگردانش می‌توانند در خانه خود به‌ میدان بروند و با پشتوانه‌ نتایج قبلی، به‌دنبال کسب موفقیت دیگری در فصل جدید خواهند بود.

 

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها