فاجعه در فولادشهر؛ مسئول ادامه برگزاری دیدار سپاهان - ملوان که بود؟

بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر، به جای اینکه به یادگار ماندنی شود، با اتفاقی تلخ و دلخراش همراه شد. درگذشت یکی از هواداران ملوان در ورزشگاه فولادشهر، سوالات بسیاری را در مورد آمادگی‌های پزشکی و ایمنی ورزشگاه ایجاد کرده است. باشگاه سپاهان در این خصوص توضیحاتی ارائه کرده است.

کد خبر: ۱۴۳۵
فاجعه در فولادشهر؛ مسئول ادامه برگزاری دیدار سپاهان - ملوان که بود؟

در پی اتفاق تلخ درگذشت هوادار ملوان در ورزشگاه فولادشهر، باشگاه سپاهان توضیحاتی در این مورد این حادثه داد. محمدصادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان، ضمن ابراز تأسف نسبت به این حادثه، مدعی شده است که تمام اقدامات لازم برای ارائه خدمات پزشکی به هواداران در ورزشگاه انجام شده است.

میرصالحیان با اشاره به وجود آمبولانس‌های مجهز و تیم پزشکی در ورزشگاه، تأکید کرده است که عملیات احیا بر روی هوادار متوفی به سرعت انجام شده است.

تفاوت در روایت‌ها

یکی از نکات قابل توجه در اظهارات مدیر روابط عمومی سپاهان، وجود دو روایت متفاوت درباره زمان دقیق درگذشت هوادار ملوان است. برخی منابع مدعی هستند که این هوادار در همان دقایق ابتدایی بازی دچار مشکل شده و جان خود را از دست داده است، در حالی که میرصالحیان می‌گوید که عملیات احیا تا بیمارستان ادامه داشته است و دقایقی پس از حضور در بیمارستان هوادار ملوان فوت کرده است.

چرا بازی متوقف نشد؟

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان، در پاسخ به این سؤال که «آیا باشگاه سپاهان مشکلی برای توقف بازی داشت؟»، یادآور شد: کسی در این مورد از ما نظری نخواست و اصولاً در چنین مواردی ناظر و مسئولان برگزاری مسابقه تصمیم‌گیری می‌کنند.

سوالات بی‌پاسخ

با وجود توضیحاتی که از سوی باشگاه سپاهان ارائه شده است، همچنان سوالات بسیاری بی‌پاسخ مانده است. آیا آمبولانس‌ها به موقع به محل حادثه رسیدند؟ آیا تجهیزات پزشکی به اندازه کافی کامل بودند؟ آیا تیم پزشکی حاضر در ورزشگاه تجربه کافی برای مقابله با چنین شرایط اضطراری را داشتند؟

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها