فوت یک هوادار در فولادشهر/ فدراسیون بیانیه داد (تصویر)

یک هوادار تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حین مسابقه این تیم با سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان درگذشت.

کد خبر: ۱۴۲۷
فوت یک هوادار در فولادشهر/ فدراسیون بیانیه داد (تصویر)

 در نیمه دوم دیدار سپاهان اصفهان و ملوان‌بندر‌انزلی که در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد؛ یکی از هواداران ملوان دار فانی را وداع گفت.

در پانزده دقیقه پایانی نیمه نخست این مسابقه، هوادار انزلی‌چی که برای تماشای مسابقه تیم محبوبش به اصفهان آمده بود؛ دچار ایست قلبی شده و علی‌رغم یک بار احیا و اعزام به بیمارستان فولادشهر، متاسفانه این هوادار جانش را از دست می‌دهد.

در پی این حادثه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در بیانیه‌های جداگانه به این اتفاق واکنش نشان دادند.

وزارت ورزش‌وجوانان اعلام کرد:  در پی درگذشت این هوادار قدیمی فوتبال و باشگاه ملوان، دکتر دنیامالی وزیر ورزش و جوانان خواست با بررسی دقیق موضوع، گزارشی از این اتفاق آماده و نتیجه به وزارت ورزش ارائه شود.

همچنین فدراسیون فوتبال نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت دوباره به مناسبت درگذشت هوادار محترم باشگاه ملوان بندرانزلی به خانواده گرامی ایشان و باشگاه قدیمی و محبوب فوتبال کشور، اعلام می‌دارد؛ بر اساس تصمیم گیری صورت گرفته با توجه به اتفاق تلخ رخ داده در ورزشگاه فولادشهر،تا اطلاع ثانوی و موعد تکمیل فرایند رسیدگی و بررسی قصور احتمالی در کمیته های ذیربط،مسولین برگزاری مسابقه سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی،از فعالیت محروم خواهند بود.اطلاع رسانی بیشتر متعاقبا به استحضار عموم خواهد رسید.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال

 

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها