وزیر ورزش بابت وضعیت ورزشگاه‌ها عذرخواهی کرد

احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم ضمن عذرخواهی بابت شرایط ورزشگاه‌های کشور،انتقاد از وضعیت زمین‌ها را به‌جا دانست.

کد خبر: ۱۴۲۰
وزیر ورزش بابت وضعیت ورزشگاه‌ها عذرخواهی کرد

احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان در واکنش به انتقادات نسبت به چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان در میزبانی از بازی تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان گفت: بابت کیفیت پایین زمین چمن ورزشگاه فولادشهر در بازی ایران و قرقیزستان از همه عذرخواهی می‌کنم. انتقادات مردم در این خصوص کاملا درست بود. من به مردم این قول را می‌دهم که زمین‌های باکیفیت و استادیوم‌های استاندارد داشته باشیم.

دنیامالی افزود: یکی از جلسات من در هفته آینده درباره چند ورزشگاهی است که میزبان بازی‌های لیگ برتر هستند. خودم این جلسات را برقرار کرده‌ام چون کار حرفه‌ای من ساخت و ساز و توسعه و امور عمرانی است.

وزیر ورزش همچنین اعلام کرد برنامه‌های توسعه‌ای این وزارتخانه برای استادیوم‌های کشور منتظر تصویب در دولت است: در ابتدا باید داشته‌های خودمان را قدر بدانیم و سپس به فکر توسعه و ایجاد فضای جدید باشیم.

او در ادامه گفت: امثال ورزشگاه‌های آزادی و تختی، شهید وطنی قائمشهر، یادگار امام تبریز و سایر ورزشگاه ها ثروت ملی هستند. باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم. البته دنبال توسعه هستیم و انشاالله برنامه‌های توسعه‌ای خودمان را پس از تصویب در دولت اعلام خواهیم کرد.

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها