جنجال در پرسپولیس؛ واکنش تند هافبک سرخ‌پوشان به اظهارات گاریدو

در روزهای اخیر، حواشی عجیبی پیرامون باشگاه پرسپولیس و تلاش این تیم برای جذب سعید مهری، هافبک سابق استقلال، به وجود آمده است. این حواشی با واکنش تند سینا اسدبیگی، هافبک فعلی پرسپولیس، به اظهارات خوان کارلوس گاریدو، سرمربی این تیم، وارد فاز جدیدی شده است.

کد خبر: ۱۴۱۴
جنجال در پرسپولیس؛ واکنش تند هافبک سرخ‌پوشان به اظهارات گاریدو

ماجرا از آنجا آغاز شد که اواخر هفته گذشته اخباری مبنی بر تمایل خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، برای جذب سعید مهری، هافبک ۲۶ ساله و سابق استقلال، منتشر شد. با توجه به تکمیل بودن لیست بزرگسالان پرسپولیس، سرخ‌پوشان برای به خدمت گرفتن این بازیکن باید نام یکی از بازیکنان خود را از لیست خارج می‌کردند. در همین راستا، باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا با توافق با سینا اسدبیگی و جدایی این هافبک ۲۷ ساله، لیست خود را برای ثبت قرارداد مهری خالی کند.

اسدبیگی پس از انتشار مطالبی در صفحه شخصی خود مبنی بر عدم تمایل به جدایی، در حاشیه تمرینات پرسپولیس در این خصوص با گاریدو گفت‌وگو کرد. سرمربی پرسپولیس در این گفت‌وگو به اسدبیگی اطمینان داد که برای فصل جدید روی او حساب باز کرده و قرار گرفتن نام او در لیست مازاد صحت ندارد.

با این حال، گاریدو روز گذشته در گفت‌وگویی اعلام کرد که با توجه به شرایط سینا اسدبیگی، این بازیکن فرصت زیادی برای بازی نخواهد داشت و بهتر است تیم جدیدی را برای خود انتخاب کند. این اظهارات گاریدو با واکنش تند سینا اسدبیگی مواجه شد و این بازیکن با انتشار متنی در صفحه شخصی خود، نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

سینا اسدبیگی

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها