اسدی یا انصاری‌فرد؛

با خرید این یاغی، استقلال کهکشانی می‌شود

به نظر می‌آید حالا استقلال با رسیدن به آرامش نسبی به دنبال یک خرید غافلگیرکننده و کهکشانی خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۰۶
با خرید این یاغی، استقلال کهکشانی می‌شود

پس از 10 روز عجیب و غریب برای استقلال و ایجاد حواشی مختلف، حالا با قطعی شدن ماندن جواد نکونام، کادرفنی می‌تواند با خیالی آسوده، روی جدال حساس با الغرافه تمرکز کند.

شکست برابر همنام خوزستانی، آبی‌ها را مورد آماج انواع و اقسام شایعات و اخبار حاشیه‌ای قرار داده بود و صحبت از تغییرات در کادرفنی این تیم نیز به میان آمد که در نهایت این موضوع منتفی شد.

با ایجاد یک آرامش نسبی در اردوی آبی‌پوشان پایتخت، حالا آبی‌ها می‌توانند به دنبال جذب آخرین بازیکن مورد نظر خود باشند چرا که با خروج آلمدین زیلیکیچ بازیکن بوسنیایی از لیست تیم، حالا استقلال یک جای خالی در فهرست بزرگسالان خود دارد که قطعا به تقویت خط حمله‌ای که در این سه هفته در آن ضعف نشان داد؛ اقدام خواهد کرد. 

به نظر می‌آید هلدینگ خلیج‌فارس بلاخره با جدایی هافبک بوسنیایی که بدون هماهنگی با جواد نکونام جذب کرده بود، رضایت داده است. حتی از طرفی گفته می‌شود در صورت جذب بازیکن بزرگ در خط تهاجمی برای حل مشکل سقف قرارداد امکان دارد بازیکن دیگری نیز از استقلال جدا شود که نام‌هایی مانند آرمان رمضانی و زبیر نیک‌نفس مطرح شده است. 

از طرفی طبق گمانه‌زنی ها کادرفنی تمایل به جذب دو بازیکن بزرگ را دارد اولی رضا اسدی بازیکن تیم سپاهان که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، در حال حاضر در لیست خروجی مورایس قرار گرفته و در آستانه جدایی قرار دارد و دیگری هم کریم انصاری‌فرد بازیکن سابق تیم‌ملی که سابقه بازی در پرسپولیس و تراکتور را نیز در کارنامه دارد و هنوز مقصد این فصل خود را انتخاب نکرده است. 

به نظر می‌رسد ظرف یکی دو روز آینده استقلال گزینه خود را بابت جذب یکی از این دو ستاره نهایی خواهد کرد. 

 

 

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها