رونالدو بیشتر از هرزمان دیگری نزدیک به قلعه‌حسن‌خان

با صحبت‌های رئیس استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور، به احتمال زیاد ورزشگاه آزادی صرفا در بازی پرسپولیس و النصر مجدد افتتاح می‌شود.

کد خبر: ۱۴۰۵
رونالدو بیشتر از هرزمان دیگری نزدیک به قلعه‌حسن‌خان

بعد از کش و قوس‌های فراوان اولین بازی‌های خانگی دو تیم پایتخت در لیگ نخبگان آسیا  به قلعه حسن‌خان (شهرقدس) منتقل شده و استقلال در بازی با الغرافه و پرسپولیس در جدال با پاختاکور می‌بایست در این استادیوم به مصاف رقبای خود بروند. اما حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی خانگی دو تیم، در جدال برابر النصر عربستان خواهد بود.

استقلال باید در تاریخ اول آبان، از النصر عربستان میزبانی کند. بی‌شک حضور فوق ستاره‌های نماینده عربستان در ایران و مخصوصا کریستیانو رونالدو، باعث خواهد شد تا این بازی از حساسیت بسیار بالایی نزد هواداران استقلال و علاقه‌مندان به فوتبال در ایران برخوردار باشد.

اما با توجه به صحبت‌های رفعتی رییس استاندارسازی ورزشگاه‌های ایران، احتمالا ورزشگاه آزادی تا آذرماه سال جاری قابل بهره‌برداری نخواهد بود و چند بازی مهم مانند میزبانی استقلال از النصر یا دربی پایتخت باید در جای دیگر برگزار شوند. 

شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر داوود رفعتی درخصوص زمان آماده شدن ورزشگاه آزادی گفت: در فضای مجازی اعلام شده بود که ورزشگاه آزادی در ۱۲ بهمن آماده خواهد شد، اما این ورزشگاه ان‌شاءالله تا پایان آذر ماه آماده خواهد بود. اگر زودتر آماده شود، قطعاً دیدار استقلال و النصر اولین بازی خود را در آنجا برگزار خواهد کرد، در غیر این صورت بازی پرسپولیس و النصر اولین مسابقه‌ای خواهد بود که در آن ورزشگاه خواهد شد.

اظهارات رفعتی قطعا برای هواداران استقلال خوش‌آیند نخواهد بود. طرفداران این تیم امیدوار بودند تا در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی، از رونالدو و هم تیمی‌هایش پذیرایی کنند و حالا احتمال دارد که دیدار با  النصر نیز در ورزشگاه هشت هزاری نفری شهر قدس برگزار گردد.

نکته مهم این است که اگر اظهارات رفعتی عملی شود و بازی پرسپولیس و النصر، دیدار افتتاحیه استادیوم آزادی پس از بازسازی باشد، آنگاه تمام چهار بازی خانگی استقلال برابر الغرافه، النصر، پاختاکور و الشرطه در استادیوم قلعه حسن‌خان و سه بازی خانگی پرسپولیس مقابل پاختاکور، الغرافه و الشرطه نیز در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد، ورزشگاهی که شاید جدا از امکانات نامناسبی که دارد با دوازده هزار نفر گنجایش ظرفیت، میزبان مناسبی برای این دو تیم پرطرفدار در حساس‌ترین بازی‌های چند فصل اخیر آنها نباشد. 

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها