چهار دیدار، تمام فرصت استقلال به نکونام

تیم فوتبال استقلال در حالی باید طی دو هفته آینده چهار دیدار سخت و مهم را پشت سر بگذارد که سرمربی این تیم همچنان با چالش‌های زیادی روبرو است. دو دیدار حساس در لیگ قهرمانان آسیا، داربی تهران و تقابل حساس با نساجی، روزهای دشوار پیش روی آبی‌پوشان قرار داده است.

کد خبر: ۱۳۹۰
چهار دیدار، تمام فرصت استقلال به نکونام

مدیران باشگاه استقلال که پیش از این به دنبال قطع همکاری با جواد نکونام بودند، در نهایت تصمیم به ادامه همکاری با این مربی گرفتند. با این حال، به نظر می‌رسد جایگاه نکونام روی نیمکت استقلال همچنان متزلزل است و نتایج آبی‌پوشان در چهار بازی آینده نقش تعیین‌کننده‌ای در آینده کاری او خواهد داشت.

استقلال در اولین گام از  لیگ قهرمانان آسیا، بیست و ششم شهریور ماه میزبان الغرافه قطر خواهد بود. شاگردان نکونام چهار روز بعد (سی‌ام شهریور) در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت. این بازی برای نکونام  اهمیت ویژه‌ای دارد، چرا که نساجیِ ساکت الهامی در هفته بیست و هشتم لیگ بیست و سوم با متوقف کردن استقلال، شانس قهرمانی را  از آبی‌ها گرفت.

استقلال در ادامه بازی‌های فشرده‌اش، چهارم مهر در داربی تهران به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و نهم مهر در قطر  با السد دیدار خواهد کرد. 

با توجه به فشردگی بازی‌های استقلال در دو هفته آینده،  به نظر می‌رسد در صورت عدم نتیجه‌گیری در این چهار بازی،  امکان برکناری نکونام وجود خواهد داشت. به همین دلیل، سرمربی استقلال حداقل چهار بازی  فرصت خواهد داشت تا جایگاه خود را روی نیمکت این تیم مستحکم‌تر کند.

برنامه دیدارهای آینده استقلال:

  • ۲۶ شهریور: استقلال - الغرافه
  • ۳۰ شهریور: نساجی - استقلال
  • ۴ مهر: استقلال - پرسپولیس
  • ۹ مهر: السد - استقلال
دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها