بازیکن مورد علاقه مدیران استقلال قهر کرد و رفت!

بازیکنی که بدون تایید نکونام و بنا به تصمیم مدیران جذب و با اصرار آن‌ها در تیم مانده بود، با قهر تهران را ترک کرد.

کد خبر: ۱۳۸۸
بازیکن مورد علاقه مدیران استقلال قهر کرد و رفت!

مدیریت استقلال در نقل و انتقالات گذشته و در شرایطی که هنوز تکلیف ماندن جواد نکونام روی نیمکت این تیم مشخص نبود، دو بازیکن بوسنیایی را به خدمت گرفت. با قطعی شدن حضور نکونام، ابتدا وردان کیوسفسکی، دروازه‌بان بوسنیایی، با توافق طرفین از جمع آبی‌پوشان جدا شد، اما داستان آلمدین زیلیکیچ متفاوت بود.

نکونام علیرغم نارضایتی از جذب زیلیکیچ، با اصرار مدیریت استقلال برای حفظ این بازیکن مواجه شد. سرمربی استقلال درباره کیفیت فنی زیلیکیچ گفته بود: "این بازیکن مورد تایید من نیست. اگر من مربی استقلال باشم، اجازه نخواهم داد که فردی با این کیفیت فنی پایین در تیم باقی بماند." همین اظهارات کافی بود تا زیلیکیچ که از صحبت‌های نکونام دلخور شده بود، ایران را به مقصد کشورش ترک کند.

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اروپا، پیوستن زیلیکیچ به تیم دیگری در این قاره دشوار شده و همین موضوع فسخ توافقی قرارداد با این بازیکن را با مشکل مواجه کرده است. ظاهرا استقلال برای فسخ قرارداد ۳۰۰ هزار دلاری زیلیکیچ باید بخش اعظمی از این مبلغ را به او پرداخت کند. این در حالی است که هرگونه توافق مالی با زیلیکیچ برای جدایی، در بودجه باشگاه استقلال محاسبه شده و محدودیت بودجه‌ای جدیدی را برای این تیم به وجود می‌آورد.

در شرایط فعلی، نه ادامه همکاری زیلیکیچ با استقلال ممکن به نظر می‌رسد و نه جدایی این بازیکن از جمع آبی‌پوشان به راحتی امکان‌پذیر است.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها