سرگیجه مدیریتی در استقلال/ فسخ دومینو‌ وار قراردادها

پرشدن سقف بودجه و دغدغه سرمربی به چالش‌های بزرگ مدیریتی استقلال تبدیل شده اند.

کد خبر: ۱۳۸۱
سرگیجه مدیریتی در استقلال/ فسخ دومینو‌ وار قراردادها

تیم فوتبال استقلال تهران، در شرایطی که هنوز نتوانسته مشکل سقف بودجه خود را برای اعلام لیست نهایی در لیگ برتر فوتبال و لیگ نخبگان آسیا پر کند. به دنبال تغییر سرمربی رفته و در فاصله 9 روز مانده به دیدار حساس با الغرافه قطر حواشی زیادی پیرامون باشگاه استقلال قرار دارد و هوادار این تیم به هیچ عنوان نسبت به آینده تیم اطمینان خاطر ندارند. 

باشگاه استقلال امروز قرارداد مدافع خود یعنی ایمان سلیمی را یک‌طرفه و علارغم میل سرمربی خود فسخ کرد. سلیمی که به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود استقلال را در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر همراهی کند با رفع مصدومیت در تمرینات گروهی آبی‌پوشان حضور یافته است، اما مسئولان استقلال بدون اطلاع به او قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرده کرده‌اند.

از طرفی ساعاتی پیش، باشگاه استقلال قرارداد کمک مربی نکونام یعنی حمیدرضا رجبی را هم فسخ کرد تا بتواند با رعایت سقف بودجه، فهرست بازیکنان تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند در شرایطی که هنوز هیچ مسئولی پاسخ روشن در مورد سرنوشت نیمکت استقلال نداده است. 

هم قانون عجیب سقف بودجه برای تیم‌هایی که با قدرت هرچه تمام تر باید در سطح اول فوتبال آسیا حاضر شوند و هم رفتارهای آماتور و غیرحرفه‌ای مسئولان استقلال، شرایط این باشگاه را در چند روز اخیر به شدت پیچیده کرده است.

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها