سرگیجه در استقلال؛ جواد نکونام اخراج شد؟ پتف آمد؟

در حالی که استقلال روزهای حساسی را پیش رو دارد و باید خود را برای چهار بازی سخت آماده کند، اخبار ضد و نقیضی درباره حضور ایوایلو پتف، سرمربی بلغارستانی، و باقی ماندن یا جدایی جواد نکونام منتشر می‌شود.

کد خبر: ۱۳۷۱
سرگیجه در استقلال؛ جواد نکونام اخراج شد؟ پتف آمد؟

شایعات زیادی پیرامون آینده مربی‌گری استقلال و حضور احتمالی ایوایلو پتف در این تیم به گوش می‌رسد. این مربی بلغارستانی پیش از شروع به کار جواد نکونام، به احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، معرفی شده بود. اما اعلام ناگهانی نام او بسیاری را متعجب کرد، زیرا پیش از این وعده حضور یک چهره شناخته‌شده‌تر به هواداران داده شده بود.

در حال حاضر، نه اخراج جواد نکونام و نه استخدام یک مربی خارجی به طور رسمی تایید شده است. بازیکنان و کادر فنی همچنان خود را برای تمرین عصر امروز آماده می‌کنند، در حالی که استقلال پس از پایان فیفا دی، ۴ بازی حساس مقابل الغرافه، نساجی، پرسپولیس و السد قطر پیش رو دارد. عملکرد ضعیف در این بازی‌ها می‌تواند شانس قهرمانی و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا را از استقلال بگیرد. به همین دلیل تصمیمات مدیریتی در این مقطع حساس، تاثیر زیادی بر آینده باشگاه خواهد داشت.

مصاحبه شب گذشته نکونام و واکنش‌های گسترده به آن، این گمانه را تقویت کرده که او از باقی نماندنش در استقلال اطمینان دارد و به همین دلیل اقدام به چنین مصاحبه‌ای کرده است. اخبار ضد و نقیضی مبنی بر مذاکره نهایی استقلال با ایوایلو پتف و سفر او به ایران با پرواز ترکیش منتشر شده است.

با توجه به ساختار فعلی باشگاه استقلال، تشخیص صحت اخبار کار دشواری است. در ادامه به برخی از این اخبار اشاره می‌کنیم:

- معمر بوشوویچ، ایجنت مورد اعتماد شهریاری، از توافق با پتف ابراز بی‌اطلاعی کرده است.

- پژمان ماندگاری، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال، حضور پتف در ایران را تکذیب کرده است.

- یکی از مدیران میانی باشگاه اعلام کرده که هنوز تصمیم نهایی برای اخراج نکونام و جایگزینی مربی خارجی گرفته نشده و این موضوع نیاز به مشورت با سایر اعضای باشگاه دارد.

- یکی از مدیران ارشد باشگاه نیز اعلام کرده که پتف به ایران نیامده و با توجه به عدم پرداخت قراردادهای فصل جدید و برگزاری مجمع هلدینگ در پایان شهریور ماه، اخبار مربوط به تغییر کادر فنی صحت ندارد.

- یکی از نزدیکان به شهریاری مدعی شده که پتف شب گذشته وارد ایران شده اما هنوز قراردادی با او امضا نشده و ممکن است سرنوشتی مشابه زیلیکیچ پیدا کند و به کشورش بازگردد.

- در این میان حتی یک صفحه جعلی نیز به نام پتف در اینستاگرام ساخته شده است و هواداران نظرات خود را درباره آمدن یا نیامدن او به ایران با او در میان می‌گذارند!

اخبار دیگری نیز مبنی بر تغییرات دولتی و تاثیر آن بر باشگاه استقلال به گوش می‌رسد. گفته می‌شود تیم فعلی مدیریت هلدینگ خلیج فارس تا سه ماه آینده به کار خود ادامه خواهند داد و مدیریت باشگاه استقلال کماکان بر عهده شهریاری خواهد بود.

ممکن است باشگاه استقلال امروز تصمیم نهایی خود را درباره ادامه همکاری یا اخراج جواد نکونام بگیرد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها