مدیرعامل تراکتور در واکنش به جذب ستاره استقلال: صحبت خاصی با او نداشتیم

مدیرعامل تراکتور به شایعه جذب مهرداد محمدی توسط این باشگاه واکنش نشان داد.

کد خبر: ۱۳۶۴
مدیرعامل تراکتور در واکنش به جذب ستاره استقلال: صحبت خاصی با او نداشتیم

سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، در مورد آخرین وضعیت این تیم گفت: با توجه به تعطیلی چند روزه لیگ، دراگان اسکوچیچ به بازیکنان چند روزی استراحت داد، هرچند برنامه تمرینی اختصاصی برایشان در نظر گرفته شده بود. تمرینات تیم از روز پنجشنبه مجددا آغاز شده و امیدواریم روند خوب گذشته را ادامه دهیم.

وی در خصوص میزان امیدواری به موفقیت تراکتور در مسابقات آسیایی اظهار داشت: ما قدم به قدم و مرحله به مرحله پیش می‌رویم و امیدواریم در هر مسابقه و جامی عملکرد خوبی از خود به جای بگذاریم.

مظفری‌زاده در واکنش به رضایت هواداران از عملکرد تیم در هفته‌های ابتدایی و جو مثبتی که نسبت به گذشته در بین هواداران ایجاد شده، تصریح کرد: «هواداران ما همیشه عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند و پشتیبان ما هستند. به هر حال گاهی اوقات اگر نقطه ضعف باشد انتقاد می‌کنند و ما هم می‌پذیریم، ولی همیشه هدف مسئولان باشگاه این بوده است که تیم را در بهترین شرایط ببندند و نتایج خوب بگیرند. خدا را شکر امسال شرایط تیم ما خوب است و ان‌شاءالله با تمرکز پیش برویم تا به هدفی که داریم برسیم.»

مدیرعامل تراکتور در خصوص احتمال ایجاد فشار روانی روی تیم به دلیل اینکه کارشناسان تراکتور را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانند، گفت: خوشبختانه هم اسکوچیچ و هم بازیکنان ما بزرگ و اسمی هستند و به این مسائل توجه ندارند. همانطور که قبلا هم گفتم ما بازی به بازی و مرحله به مرحله جلو می‌رویم و فارغ از مسائل جانبی سعی می‌کنیم تمرکزمان را حفظ کنیم و به هدف‌مان برسیم.

مظفری‌زاده درباره شایعه پیوستن مهرداد محمدی به تراکتور بیان کرد: تیم ما تکمیل است و لیست‌مان هم تقریباً تکمیل شده است. ما صحبت خاصی با او نداشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف پس شایعه حضور مهرداد محمدی در تراکتور صحت ندارد؟ گفت: در مورد نفر خاصی صحبت نمی‌کنم، ولی همانطور که گفتم تیم‌مان در حال حاضر تکمیل است.

مظفری‌زاده در پایان تاکید کرد باشگاه تراکتور مشکلی بابت سقف قرارداد نداشته و براساس سقف تعیین شده پیش رفته است.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها