پتف نه ساپینتو سرمربی استقلال می‌شود!

سرمربی سابق استقلال یکی از گزینه‌های جدی جانشینی جواد نکونام است.

کد خبر: ۱۳۶۱
پتف نه ساپینتو سرمربی استقلال می‌شود!

اخبار مختلف حاکی از آن است که موضوع برکناری جواد نکونام از هدایت استقلال قوت گرفته، مصاحبه طوفانی نکونام و برخی افشاگری ها بر علیه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج‌فارس نیز نشان دهنده، شکافی عمیق میان سرمربی فعلی آبی‌پوشان و مدیریت باشگاه دارد. 

باید منتظر باشیم که در فاصله 10 روز مانده به اولین دیدار استقلال در لیگ نخبگان آسیا برابر الغرافه قطر، شاهد تغییرات بر روی نیمکت این تیم باشیم. 

اما درباره گزینه‌های جانشین برای نکونام، اسامی زیادی مطرح است که به نظر می‌آید جدی‌ترین گزینه پتف سرمربی سابق تیم‌ملی بلغارستان و دینامو زاگرب کروآسی باشد. اما برخی رسانه‌های از نامی جذاب و آشنا برای هواداران استقلال نیز نام برده‌اند و آن کسی نیست جز ریکاردو ساپینتو سرمربی دو فصل پیش این تیم که موفق شد با استقلال سوپرکاپ ایران را نیز فتح کند. 

فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال، در روزهای گذشته با ریکاردو ساپینتو، سرمربی سابق استقلال مذاکره کرده و نظر او را درباره حضور در باشگاه استقلال جویا شده است که ظاهرا ساپینتو نیز به این سوال پاسخ مثبت داده و اعلام کرده آمادگی حضور در ایران را دارد. در روزهای گذشته بارها از طرف اطرافیان شهریاری تاکید شده که هلدینگ به دنبال استخدام گزینه خارجی است و به احتمال زیاد یک گزینه خارجی در روزها و شاید ساعات آینده جایگزین جواد نکونام خواهد شد. 

 

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها