فوری/ بحران در استقلال؛ سه ستاره در آستانه جدایی

در روزهایی که استقلال با چالش‌های بی‌سابقه‌ای روبرو است، حذف نام مهرداد محمدی از فهرست تیم، باعث بروز نارضایتی‌های جدی شده و احتمال جدایی او را قوت داده است.

کد خبر: ۱۳۵۵
فوری/ بحران در استقلال؛ سه ستاره در آستانه جدایی

سقف قراردادها و محرومیت شش جلسه‌ای، استقلال را وادار کرده تا در حرکتی بحث‌برانگیز، مهرداد محمدی را از فهرست خود خارج کند. این تصمیم ناگهانی، در حالی اتخاذ شده که بازیکنانی مانند زیلیکیچ همچنان در لیست حضور دارند، و همین موضوع باعث نارضایتی و دلخوری شدید محمدی شده است.

جواد نکونام، سرمربی استقلال، در مصاحبه‌ای شدیدا از این تصمیم انتقاد کرد و گفت: امروز مهرداد محمدی با من تماس گرفت و با نارضایتی بیان کرد چرا باید اسم من از لیست کنار گذاشته شود اما برای یک بازیکن بی‌کیفیت کارت بازی صادر شود؟ او گفت که بارها با مدیریت باشگاه تماس گرفته اما پاسخی دریافت نکرده و به ناچار باید با وجود میل باطنی، از استقلال برود.

همچنین، آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی نیز با شرایط مشابهی روبرو هستند و باشگاه به خروج نام این دو مدافع از فهرست اصرار دارد. نکونام افزود: با توجه به قانون سقف بودجه و اجرای آن در استقلال، با کمبود بازیکن مواجه هستم.

نکونام همچنین اظهار داشت: به من پیام می‌دهند که مهرداد محمدی و گوستاوو را بیرون کن و زیلیکیچ را برگردان! آیا این حرف منطقی است؟

با توجه به اظهارات نکونام و تصمیمات عجیب مدیران استقلال در حذف نام مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی، باید منتظر اتفاقات غیرمنتظره‌ای در روزهای آینده بود. به نظر می‌رسد مهرداد محمدی که از وضعیت موجود به شدت ناراضی است، دست به تصمیمی شگفت‌انگیز خواهد زد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها