ایوایلو پتف سرمربی استقلال می‌شود؟

رسانه‌های مختلف گزارش کرده‌اند که مسئولان استقلال قصد دارند یک مربی بلغاری را جانشین نکونام بکنند.

کد خبر: ۱۳۵۰
ایوایلو پتف سرمربی استقلال می‌شود؟

استقلالی‌ها در حالی برای مصاف  با الغرافه قطر آماده می‌شوند که کادرفنی آبی‌پوشان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با وجود ادامه حضور جواد نکونام در تمرینات تیم، نتایج ضعیف و عملکرد نه‌چندان دلپذیر استقلال، او را به خروج از باشگاه نزدیک کرده است.

در حال حاضر، مدیران باشگاه استقلال مذاکراتی جدی با ایویلو پتِف، سرمربی بلغارستانی، انجام داده‌اند که نشان از احتمال جایگزینی او با جواد نکونام دارد. اگرچه نکونام همچنان در تمرینات تیم حاضر شده و درخواست بازیکنان جدیدی کرده است، اما جایگاه او به شدت متزلزل شده است. تیم استقلال در سه بازی ابتدایی فصل تنها 4 امتیاز کسب کرده و نمایش‌هایی که رضایت هواداران را جلب نکرده، باعث شده تا صبر مسئولان باشگاه و طرفداران به سر آید. این شرایط باعث شده تا جواد نکونام در آستانه ترک تیم قرار گیرد.

حمایت کم‌رنگ از نکونام؛ مدیریت استقلال به دنبال تغییرات

در روزهای ابتدایی فصل، مدیران باشگاه استقلال و هلدینگ خلیج فارس که مالکیت این باشگاه را بر عهده دارند، به‌شدت از نکونام حمایت می‌کردند. اما با گذشت زمان و نتایج نه‌چندان مطلوب، این حمایت‌ها به‌شدت کاهش یافته و اختلافات میان مدیران باشگاه بر سر ادامه همکاری با نکونام نمایان شده است. با اینکه هنوز 1.5 فصل از قرارداد نکونام با استقلال باقی مانده، ولی قطع همکاری با او به‌نظر اجتناب‌ناپذیر است، هرچند این تصمیم مشکلاتی برای باشگاه به همراه دارد.

پروژه جدایی نکونام؛ پتِف جدی‌ترین گزینه جانشینی

قرار بود اعضای هیات مدیره استقلال در هفته گذشته نشستی برگزار کنند تا وضعیت کادرفنی را بررسی کنند، اما این جلسه به هفته آینده موکول شد. در این مدت، مذاکرات برای جانشینی نکونام به‌طور جدی آغاز شده است. اگرچه مذاکرات با فرهاد مجیدی بی‌نتیجه مانده، اما مدیران استقلال به دنبال گزینه‌های خارجی رفته‌اند و ایویلو پتِف، سرمربی سابق لودوگورتس بلغارستان، به‌عنوان جدی‌ترین گزینه روی میز قرار دارد.

کارنامه درخشان پتِف؛ قهرمان لودوگورتس بلغارستان

پتِف که آخرین تجربه سرمربی‌گری خود را در تیم یونیورسیتاتئا رومانی داشته، کارنامه موفقی در هدایت تیم‌هایی چون لودوگورتس بلغارستان، القادسیه عربستان و دینامو زاگرب کرواسی دارد. او همچنین سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های ملی بلغارستان و بوسنی‌وهرزگوین را در کارنامه خود دارد. درخشان‌ترین دوران مربی‌گری پتِف در تیم لودوگورتس رقم خورد، جایی که او سه بار قهرمانی لیگ بلغارستان و دو بار قهرمانی در جام حذفی این کشور را کسب کرد.

 

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها