وضعیت بازهم پیچیده‌تر شد؛

مهرداد محمدی در تمرین استقلال حاضر نشد!

وضعیت مهرداد محمدی، مثل خیلی از مسائل دیگر باشگاه استقلال بسیار پیچیده شده و مسئولان باشگاه توانایی حل آن‌را ندارند.

کد خبر: ۱۳۴۸
مهرداد محمدی در تمرین استقلال حاضر نشد!

قرارداد گوستاوو بلانکو، تصمیم به فسخ قرارداد محمدی گرفتند. این تصمیم به‌رغم هماهنگی با بازیکن و مدیربرنامه‌های او، نتیجه کافی نداشت و استقلال مجبور به فسخ قرارداد سهرابیان نیز شد تا بتوانند مهاجم آرژانتینی را برای دیدار برابر استقلال خوزستان به ترکیب اضافه کنند.

در حالی که فسخ قرارداد مهرداد محمدی با رضایت دو طرف انجام شد، اما مشکل اصلی اینجاست که به دلیل ثبت نشدن قرارداد جدید او، همچنان محرومیت ۶ جلسه‌ای محمدی پابرجاست. با گذشت سه هفته از آغاز لیگ، این بازیکن هنوز نتوانسته حتی یک جلسه از محرومیت خود را سپری کند. اگر استقلال موفق به ثبت قرارداد او پس از فیفا دی شود، محرومیت محمدی از بازی برابر نساجی شروع خواهد شد و او تنها از هفته دهم می‌تواند در ترکیب تیم به میدان برود. این موضوع به شدت باعث نارضایتی محمدی شده و او درخواست تعیین وضعیتش را مطرح کرده است.

محمدی هفته گذشته طی نامه‌ای به مدیران باشگاه استقلال، خواستار ثبت هرچه سریع‌تر قراردادش و تعیین تکلیف نهایی شد. با این حال، تاکنون هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده و همین امر باعث شده است که محمدی تصمیم بگیرد در تمرینات تیم شرکت نکند. این بازیکن با وجود درخواست جواد نکونام، در روزهای اخیر به تمرینات می‌رفت، اما با بی‌توجهی به درخواستش، از حضور در تمرینات امتناع کرده است.

شرایط کنونی احتمالاً به تصمیمات بعدی محمدی از جمله جدایی منجر خواهد شد. او که پیش از این پیشنهادهای جدی از حداقل دو باشگاه رقیب را رد کرده بود، حالا ممکن است استقلال را ترک کرده و به تیمی بزرگتر ملحق شود. ناراحتی او از اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال باعث شده تا متقاعد کردن این بازیکن برای ماندن، امری دشوار باشد.

این اتفاق، زنگ خطری جدی برای باشگاه و هواداران استقلال است و به نظر می‌رسد که مالک و مدیران باشگاه باید هر چه سریع‌تر چاره‌ای برای این بحران بیابند؛ چرا که احتمال جدایی مهرداد محمدی بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده است. و از ظرفی هم شایعاتی اطراف نیمکت باشگاه استقلال وجود دارد. 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها