بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس در آستانه انفجار

خبرها حاکی از آن است که ظاهراً پرسپولیس در آستانه جذب یک ستاره سرشناس آفریقایی است. امبایه نیانگ، مهاجم ۲۹ ساله سنگالی، بازیکنی است که نامش سر زبان‌ها افتاده و به نظر می‌رسد به زودی پیراهن سرخ‌پوشان پایتخت را بر تن خواهد کرد.

کد خبر: ۱۳۳۴
بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس در آستانه انفجار

سایت معتبر فوت میرکاتو فرانسه در خبری اختصاصی اعلام کرد امبایه نیانگ تصمیم گرفته است به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ مثبت دهد و راهی لیگ ایران شود. این در حالی است که تیم‌های بزرگی همچون الزمالک مصر، آنژه و کن فرانسه نیز به دنبال جذب این مهاجم باتجربه بودند.

این سایت فرانسوی در ادامه با اشاره به تجربه ناموفق نیانگ در دمیر اسپور ترکیه، نوشت: «این بازیکن سنگالی که از لیگ ترکیه هم پیشنهاد داشت، قصد بازگشت به این لیگ را نداشت و به همین خاطر تصمیم گرفت با پیشنهاد پرسپولیس موافقت کند.»

اما نکته جالب توجه در گزارش فوت میرکاتو، نقش خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، در جذب این ستاره آفریقایی است. این سایت فرانسوی مدعی شده است که گاریدو شخصاً از نیانگ خواسته تا راهی پرسپولیس شود و در نهایت این بازیکن باتجربه با درخواست گاریدو موافقت کرده است.

سایت مصری "بطولات" نیز با انتشار گزارشی به نقل از فوت میرکاتو، خبر پیوستن نیانگ به پرسپولیس را تایید کرد.

نیانگ که سابقه بازی در تیم بزرگی همچون آث میلان را در کارنامه دارد، به عنوان یک مهاجم باکیفیت و گلزن شناخته می‌شود و باید دید آیا حضور او در پرسپولیس می‌تواند پاسخگوی انتظارات هواداران این تیم باشد یا خیر.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها