تکذیب مذاکره با مربی اهل کروآسی؛

جلسه فوری مسئولان استقلال در روز پنجشنبه

روز پنج‌شنبه جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار می‌شود تا درخصوص تکلیف نهایی جواد نکونام تصمیم‌گیری شود.

کد خبر: ۱۳۱۹
جلسه فوری مسئولان استقلال در روز پنجشنبه

تیم فوتبال استقلال، در روز‌های تعطیلی لیگ برتر در صدر اخبار بوده و دلیل آن‌هم شنیده شدن خبرهایی مبنی بر برکناری سرمربی این تیم، جواد نکونام از گوشه و کنار این باشگاه می‌باشد. 

بعد از پایان هفته سوم و شکست دور از انتظار استقلال مقابل همنام خوزستانی خود و سپس انتشار خبر مذاکره دو تن از مسئولان ارشد باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی، اسطوره و سرمربی پیشین آبی‌های پایتخت در دبی و دلخوری جواد نکونام و سپس انتشار اخبار ضد و نقیض از مذاکره با گزینه‌های خارجی که درباره تمامی این اخبار باشگاه استقلال تاکنون سکوت پیشه کرده و هیچگونه واکنش رسمی نسبت به حواشی نداشته است تا شاید گواه بر برخی فعل و انفعالات در درون باشگاه استقلال باشد. 

روز پنج‌شنبه جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار می‌شود تا درخصوص تکلیف نهایی جواد نکونام تصمیم‌گیری شود. تاکنون صرفا برخی نزدیکان باشگاه تماس‌هایی با سرمربیان اهل کروآسی که در رسانه ها مطرح شده‌اند را تکذیب کرده‌اند ولی ممکن است اتفاقات دیگری صورت بگیرد چرا که باشگاه هنوز هیچ نشانه‌‌ای از ادامه همکاری با نکونام را نشان نداده است.

حتی در دو روز اخیر کانال رسمی باشگاه استقلال، تصاویری از تمرینات تیم منتشر کرده که هیچ عکسی از اعضای کادرفنی علارغم حضور در سرتمرین وجود ندارد و حتی مصاحبه جواد نکونام با چند خبرگزاری را در تمرین روز دوشنبه منتشر نکرده تا همه‌ی این اتفاقات به شایعات دامن بزند. 

 

 

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها