جنجال جدید در استقلال: فسخ یک‌طرفه قرارداد بازیکن خارجی

در روزهایی که استقلال درگیر بحران‌های پرتعدادی است، فسخ یک طرفه قرارداد محمد هم احتمالا حاشیه جدیدی را به وجود خواهد آورد.

کد خبر: ۱۲۷۳
جنجال جدید در استقلال: فسخ یک‌طرفه قرارداد بازیکن خارجی

ماجرای جدایی منتظر محمد از استقلال، یکی از حواشی داغ این روزهای فوتبال ایران است. هافبک عراقی که به دلیل عدم حضور در لیست استقلال، خواهان جدایی از این تیم بود، سرانجام با فسخ یک‌طرفه قراردادش توسط باشگاه، از جمع آبی‌پوشان جدا شد.

با توجه به اظهارات نزدیکان به منتظر محمد، به نظر می‌رسد وی به زودی از باشگاه استقلال به فیفا شکایت خواهد کرد. این بازیکن که قرارداد ۳ ساله با استقلال داشت، پس از اینکه در لیست آبی‌پوشان برای فصل جدید قرار نگرفت، به دنبال جدایی از این تیم و پیوستن به باشگاهی دیگر بود.

باشگاه استقلال پیش از این به منتظر محمد اعلام کرده بود که برای دریافت رضایت‌نامه باید با این باشگاه به توافق برسد. اما با توجه به اصرار این بازیکن برای جدایی، قرارداد وی به صورت یک‌طرفه فسخ شد.

گفتنی است، پیش از این قرار بود منتظر محمد در تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم اراک حاضر شود و حتی مسئولان این باشگاه برای او بلیت هواپیما نیز تهیه کرده بودند. اما این بازیکن عراقی ترجیح داد تا به دنبال احقاق حقوق خود از باشگاه استقلال باشد و فعلا در هیچ تیمی به میدان نرود.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها