شهر قدس میزبان آسیایی؛

رونالدو باید به شهر قدس بیاید

بحث مکان برگزاری دیدارهای آسیایی دو تیم استقلال و پرسپولیس، این روزها به سوژه داغ فوتبال ایران تبدیل شده است.

کد خبر: ۱۲۶۴
رونالدو باید به شهر قدس بیاید

ورزشگاه آزادی، قلب تپنده فوتبال ایران، این روزها در بند تعمیرات است و این موضوع، چالش بزرگی را برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ایجاد کرده است. با توجه به قوانین سختگیرانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، یافتن یک جایگزین مناسب برای برگزاری مسابقات آسیایی، کاری دشوار به نظر می‌رسد. در حالی که استقلال ورزشگاه شهر قدس را پیشنهاد کرده، اما شانس تأیید این ورزشگاه توسط AFC بسیار کم است. از سوی دیگر، پرسپولیس نیز با مهلت زمانی بسیار کمی برای معرفی ورزشگاه دوم روبرو است. به نظر می‌رسد فوتبال ایران در آستانه یک آزمون بزرگ قرار دارد و نتیجه این آزمون، بر آینده‌ی باشگاه‌های بزرگ و تیم ملی تاثیرگذار خواهد بود.

 امروز ، مهدی محمدنبی، نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال در گفتگویی اعلام کرد که استقلال تصمیم گرفته تا ورزشگاه شهر قدس را به عنوان دومین ورزشگاه خانگی خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند. مسئله ای که ابهامات زیادی داشته و اینکه آیا آبی پوشان می توانند بازی با الغرافه را در قلعه حسن‌خان برگزار کنند یا خیر، هنوز مشخص نیست. 

از طرفی با توجه به استاندارهای سخت‌گیرانه و دقیق کنفدراسیون فوتبال آسیا، آماده شدن ورزشگاه شهدای شهر قدس برای بازی 27 شهریورماه تیم استقلال در برابر الغرافه قطر بسیار دشوار است. 

حالا باید دید مشکل تدبیر دیر هنگام برای تعمیر ورزشگاه آزادی و تختی، و فراهم نبودن شرایط میزبانی در شهرهای دیگر چگونه توسط مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه های استقلال و پرسپولیس حل خواهد شد. 

 

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها