سلام استقلال به بحران در شب حاشیه و باران بطری

استقلال در شبی که تحت تاثیر حاشیه‌سازی‌های روزهای قبل بود، با شکستی ناباورانه اهواز را ترک کرد.

کد خبر: ۱۲۴۰
سلام استقلال به بحران در شب حاشیه و باران بطری

در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر و در استادیوم فولاد آرنا، استقلال در شبی پر از حاشیه و در دیداری که تحت تاثیر حواشی ساخته شده توسط مدیران باشگاه فولاد خوزستان بود، ناباورانه از استقلال خوزستان شکست خورد.

محل برگزاری این دیدار در روزهای گذشته بسیار پر حرف و حدیث شده بود و کارشکنی فولادی‌ها باعث شده بود که نه VAR‌ به این بازی برسد و نه وضعیت حضور تماشاگران تا ساعاتی قبل از بازی مشخص شود. رفتارهایی که تاثیر آن در تمام طول بازی و با باران بطری‌ای که از سکوها به داخل زمین پرتاب می‌شد قابل مشاهده بود. این دیدار در شرایطی برگزار شد که پرتاب‌های پیاپی بطری باعث تاخیر ۸ دقیقه‌ای در آغاز دیدار شد و نزدیک به ۷ دقیقه هم در زمان‌های تلف شده بدلیل پرتاب بطری پس از رفتار تحریک آمیز بازیکنان استقلال خوزستان متوقف شد.

در این دیدار و در شرایطی که استقلال به صورت نسبی تیم برتر میدان بود، در دقیقه ۸۰ و در خلاف جهت بازی استقلال خوزستان بر روی یک ضربه کاشته توسط تیوی بیفوما به گل رسید و در ادامه بازی هم تلاش استقلالی‌ها برای جبران نتیجه به جایی نرسید.

با این نتیجه هر دو تیم ۴ امتیازی شدند و روند شکست ناپذیری استقلال پس از ۲۹ هفته شکسته شد.

ترکیب استقلال خوزستان: احمد گوهری، آرام عباسی، علی هلیچی، سیدمحمد حسینی، محمود مطلق‌زاده (۸۸ - محمد آبشک)، مومل عبدالرضا (۵۸ - ابوالفضل کوهی)، نونس داسیلوا، بهروز بارانی (۷۳ - تیوی بیفوما)، حامد بحیرایی (۵۸ - ساویو روبرتو)، سبحان پسندیده و اسماعیل بابایی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، روزبه چشمی، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور (۶۳- ابوالفضل جلالی)، گائل کاکوتا (۶۳ - آرش رضاوند)، دیدیه اندونگ، آرمان رمضانی (۴۶- گوستاوو بلانکو)، جلال‌الدین ماشاریپوف و محمدحسین اسلامی.

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد

نیمه اول

دقیقه ۲۰: پاس عمقی به نونس داسیلوا رسید و این بازیکن ضربه‌ای فنی زد که توپش از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: شوت حامد بحیرایی را سیدحسین حسینی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۹: پاس خوبی به آرمان رمضانی رسید و این بازیکن به راحتی می‌توانست دروازه استقلال خوزستان را باز کند، اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه خورد.

دقیقه ۴۲: محمود مطلق‌زاده با خطا روی روزبه چشمی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۱+۴۵: شوت از راه دور سامان فلاح به شکل خطرناکی از بالای دروازه احمد گوهری به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: نونس از استقلال خوزستان از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۸: پاس عمقی اندونگ به چشمی رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه استقلال خوزستان را باز کند، ولی ضربه نهایی‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: فرار اسلامی و پاس رو به عقب او به ماشاریپوف رسید که شوت زمینی او را احمد گوهری از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه ۸۰: تیوی بیفوما که به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود از روی ضربه ایستگاهی دروازه استقلال را باز کرد تا خوزستانی‌ها پیش بیفتند.

دقیقه ۸۲: احمد گوهری دروازه‌بان استقلال خوزستان به دلیل اتلاف وقت از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸+۹۰: نام گوستاوو بلانکو در بین اخطاری‌های بازی به ثبت رسید.

دقیقه ۱۲+۹۰: پاس عمقی بلانکو به علیرضا کوشکی رسید و در شرایطی که در موقعیت تک به تک بود، گوهری ضربه مهاجم آبی‌ها را به کرنر فرستاد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها