مدیرعامل پرسپولیس: چند باشگاه و دلال اجازه انتقال قلی‌زاده به پرسپولیس را ندادند

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که چند باشگاه و دلال با پیشنهادهای عجیب مانع انتقال علی قلی‌زاده به پرسپولیس شدند.

کد خبر: ۱۲۱۷
مدیرعامل پرسپولیس: چند باشگاه و دلال اجازه انتقال قلی‌زاده به پرسپولیس را ندادند

در پی برگزاری نشست مجمع باشگاه پرسپولیس، رضا درویش به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت. وی اظهار داشت: این نخستین گردهمایی مجمع با مشارکت سهامداران عمده و نمایندگان بانک‌ها در مقام سهامداران حقوقی بود. در این نشست، موضوع گزینش اعضای هیئت مدیره مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید طی دو هفته آتی، اشخاص حقوقی و حقیقی معرفی شوند. علاوه بر این، اصلاحاتی در اساسنامه باشگاه ضروری بود که پس از کسب رأی موافق اعضا، به تصویب رسید.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه به موضوع نقل و انتقالات و ماجرای ناکام ماندن انتقال علی قلی‌زاده، بازیکن شاخص تیم ملی فوتبال ایران، اشاره کرد. درویش در این خصوص گفت: همگان مستحضرند که طی ۱۰ روز اخیر، باشگاه لهستانی اعلام آمادگی برای واگذاری قلی‌زاده را داشت و ما نیز وارد مذاکره شدیم. لیکن متأسفانه برخی افراد و باشگاه‌ها اقدام به کارشکنی نمودند. تعدادی از باشگاه‌ها یا واسطه‌ها پیشنهادات غیرمتعارفی را مطرح کردند که این امر موجب تضعیف روحیه بازیکن گردید. دیشب، قلی‌زاده شخصاً با بنده تماس گرفت و اطلاع داد که باشگاهش دیگر تمایلی به این انتقال ندارد.

درویش در مورد جذب بازیکن جدید نیز اظهار داشت: در حال حاضر تنها یک جای خالی در فهرست تیم داریم. یک بازیکن ایرانی و دو بازیکن خارجی مدنظر گاریدو هستند که طی روزهای آتی یکی از آنان به جمع سرخپوشان خواهد پیوست.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به شایعات مخالفت این باشگاه با افزایش سقف بودجه باشگاه‌ها گفت: پرسپولیس مخالفتی با افزایش بودجه ندارد. مسئله اینجاست که این تصمیم می‌بایست دو ماه پیش اعلام می‌شد، نه اکنون که دو هفته از فصل نقل و انتقالات سپری شده است. اگر این موضوع زودتر مطرح می‌گردید، ما بازیکنان خود را از دست نمی‌دادیم. به نظر می‌رسد تنها یک باشگاه به قوانین پایبند است و سایر تیم‌ها از این وضعیت سوءاستفاده می‌کنند.

درویش در پایان با لحنی انتقادی افزود: ما با این شیوه تعیین سقف قرارداد مخالفیم. اعلام این تصمیم در شرایط کنونی کاملاً غیرکارشناسی است و آشکارا پیداست که در پس پرده، وقایع دیگری در حال وقوع است. این موارد می‌بایست از همان ابتدا در بخشنامه گنجانده می‌شد تا ما نیز قادر به مذاکره با بازیکنان بر مبنای آن می‌بودیم.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها