منتظر محمد؛ طلای عراقی یا بن بست نقل و انتقالات؟

هافبک عراقی استقلال، منتظر محمد، این روزها به یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های نقل و انتقالات فوتبال ایران تبدیل شده است.

کد خبر: ۱۲۰۶
منتظر محمد؛ طلای عراقی یا بن بست نقل و انتقالات؟

بازیکنی که فصل گذشته به صورت قرضی در مس رفسنجان خوش درخشید، حالا با درخواست دستمزد نجومی، آینده او در فوتبال ایران شرایط پیچیده‌ای پیدا کرده است.

گفته می‌شود منتظر محمد و مدیر برنامه‌هایش رقمی نزدیک به ۱۸ میلیارد تومان را برای عقد قراردادی جدید در نظر گرفته‌اند که این رقم نجومی باعث شده تا باشگاه‌های لیگ‌برتری از جمله آلومینیوم اراک و خود مس رفسنجان، از ادامه مذاکرات منصرف شوند.

 

آیا منتظر محمد به تیم دیگری در ایران می‌رود؟

با توجه به شرایط باشگاه استقلال و میزان سقف قرارداد این باشگاه و پر شدن احتمالی تعداد بازیکنان خارجی این تیم، احتمالا منتظر محمد باید از آبی‌پوشان پایتخت جدا شود و یا مانند فصل پیش به صورت قرضی در تیم دیگری بازی کند که به نظر میاید خود او چندان تمایلی به حضور قرضی مجدد در تیم دیگری ندارد. 

در هر صورت، اگر منتظر محمد از خواسته‌های مالی خود کوتاه نیاید، احتمال جدایی او از فوتبال ایران بسیار زیاد است. البته برخی باشگاه‌های عربی و قطری نیز به این بازیکن علاقه‌مند هستند و ممکن است پیشنهادهای بهتری به او ارائه دهند.

باید همچنان تا روز پایانی نقل و انتقالات فوتبال ایران منتظر باشیم و ببینیم این هافبک ملی‌پوش عراقی فصل جاری در کدام تیم به میدان خواهد رفت. 

 

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها