درخشش قلی‌زاده، سد راه پیوستنش به پرسپولیس شد!

ماجرای انتقال علی قلی‌زاده به پرسپولیس، یکی از پرطرفدارترین سریال‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بود. اما در آخرین لحظات، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ داد که این انتقال را با اما و اگر روبرو کرد.

کد خبر: ۱۱۸۱
درخشش قلی‌زاده، سد راه پیوستنش به پرسپولیس شد!

در حالی که هواداران پرسپولیس با اشتیاق فراوان منتظر پیوستن علی قلی‌زاده به تیم محبوبشان بودند، حالا به نظر می‌رسد این انتقال به بن‌بست رسیده است. درخشش اخیر قلی‌زاده در ترکیب لخ پوزنان، باعث شده تا باشگاه لهستانی قیمت او را به شدت افزایش دهد و این موضوع، مذاکرات پرسپولیس را با شکست مواجه کند.

پرسپولیسی‌ها که در ابتدا امیدوار بودند بتوانند با پرداخت مبلغی کمتر، قلی‌زاده را به خدمت بگیرند، حالا با درخواست هنگفت باشگاه لهستانی روبرو شده‌اند. باشگاه لخ پوزنان که در ابتدا حاضر بود با مبلغ ۱.۵ میلیون یورو با پرسپولیس به توافق برسد، حالا این رقم را به ۳ میلیون یورو افزایش داده است.

این افزایش قیمت ناگهانی، باعث شده تا پرسپولیسی‌ها از ادامه مذاکرات منصرف شوند. آنها معتقدند که پرداخت چنین مبلغی برای یک بازیکن ایرانی، توجیه اقتصادی ندارد.

درخشش قلی‌زاده در بازی اخیر لخ پوزنان، باعث شده تا ارزش بازار این بازیکن افزایش یابد.

با توجه به شرایط پیش آمده، به نظر می‌رسد که قلی‌زاده در فصل پیش رو نیز در لخ پوزنان به بازی ادامه خواهد داد. پرسپولیس نیز باید به دنبال گزینه‌های دیگری برای تقویت خط حمله خود باشد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها