شکایت رسمی پرسپولیس از تراکتور و علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی

پس از تساوی ۱-۱ در دیدار حساس هفته دوم لیگ برتر بین تراکتور و پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز به کمیته انضباطی شکایت کرد.

کد خبر: ۱۱۸۰
شکایت رسمی پرسپولیس از تراکتور و علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی

در جریان دیدار حساس هفته دوم لیگ برتر که شب گذشته بین تیم‌های تراکتور و پرسپولیس برگزار شد، این دو تیم به تساوی ۱-۱ دست یافتند. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در تابستان به‌صورت یک‌طرفه قراردادش را فسخ کرده و به تراکتور پیوسته بود، در این مسابقه به عنوان دروازه‌بان تراکتور به میدان رفت.

پس از پایان این دیدار، باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به کمیته انضباطی از باشگاه تراکتور به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز شکایت کرد. پرسپولیس معتقد است که علیرضا بیرانوند به‌دلیل فسخ غیرقانونی قراردادش با پرسپولیس، به عنوان بازیکن غیرمجاز شناخته می‌شود و نباید در این مسابقه حضور می‌یافت.

با توجه به اینکه هنوز هیچ حکمی درباره پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند به‌دلیل فسخ غیرمجاز قرارداد صادر نشده، باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از پایان بازی شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده و منتظر رسیدگی کمیته انضباطی به این موضوع است.

این شکایت به معنای ادامه اختلافات میان پرسپولیس و بیرانوند بوده و باید دید که در نهایت کمیته انضباطی چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها