مدیرعامل سپاهان: همه موافق افزایش سقف بودجه هستند جز پرسپولیس؛ دور زدن سقف قرارداد شفاف است

پس از رونمایی از استیون انزونزی به عنوان خرید جدید سپاهان، مشکلاتی در ثبت قرارداد این بازیکن و همچنین مهدی لیموچی به دلیل پر شدن سقف بودجه باشگاه به وجود آمده است.

کد خبر: ۱۱۷۶
مدیرعامل سپاهان: همه موافق افزایش سقف بودجه هستند جز پرسپولیس؛ دور زدن سقف قرارداد شفاف است

در پی بروز مشکلات مربوط به ثبت قرارداد برخی بازیکنان تیم فوتبال سپاهان، مهدی آذربایجانی، مدیرعامل این باشگاه، به این مسئله واکنش نشان داد و گفت: ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا تیم با ترکیب کامل به میدان برود، اما برخی موانع باعث شد که این امر محقق نشود. چند روز قبل از بازی آسیایی، نامه‌ای به فدراسیون ارسال کردیم تا بتوانیم از ظرفیت قانونی بند ۷ دستورالعمل سقف بودجه استفاده کنیم. قرار بود این موضوع در کمیته نقل و انتقالات مطرح شود و نظر بر این بود که تیم‌های حاضر در آسیا تقویت شوند.

آذربایجانی در ادامه افزود: به ما اعلام شد که تصمیمات مثبتی در این زمینه گرفته شده است و ما نیز بلافاصله اقدامات لازم را برای تکمیل تیم انجام دادیم. اما علی‌رغم اینکه سه تیم موافق بودند، یک تیم مخالف تصمیمات اتخاذ شده برای تقویت تیم‌های ایرانی حاضر در آسیا بود که بسیار تعجب‌آور است.

مدیرعامل سپاهان با اشاره به شنیده‌هایی در خصوص نحوه دور زدن دستورالعمل سقف بودجه گفت: من مرجع تصمیم‌گیری و قضاوت در این خصوص نیستم. اما برخی معتقدند که این موضوع کاملاً شفاف است و همه از آن آگاهند، اما شناسایی آن کار آسانی نیست؛ الله اعلم!

آذربایجانی همچنین درباره فعالیت‌های باشگاه برای متقاعدسازی مسئولان توضیح داد: روز گذشته پس از رای اعتماد به وزیر جدید ورزش، با ایشان صحبت کردم و نظر ایشان نیز بر تقویت تیم‌هاست. فرصتی پیش آمد تا درخواست‌های خود را برای نهادهای نظارتی نیز تبیین کنیم.

او در تشریح درخواست‌های باشگاه سپاهان گفت: اول؛ اجازه استفاده از ظرفیت بند ۷ قانون سقف بودجه. دوم؛ عدم عطف به ماسبق شدن قراردادهایی که قبل از ابلاغ این دستورالعمل منعقد شده‌اند و سوم؛ تعیین تکلیف درآمدهای آسیایی سال گذشته.

در پایان، آذربایجانی از صبوری کادر فنی و بازیکنان سپاهان تشکر کرد و گفت: از کادر و بازیکنانمان که در این شرایط صبوری می‌کنند تشکر می‌کنم و اطمینان دارم که به زودی این مشکل حل خواهد شد.

او همچنین به اصلاحات در ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد و افزود: تلاشمان این است که در بازی‌های پیش رو، مشکلات گذشته در نقش جهان تکرار نشود.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها