تهدید جدید برای ستارگان پرسپولیس و تراکتور؛ محرومیت از بازی بزرگ هفته؟

ماجرای تبلیغاتی که چندین ستاره فوتبال ایران برای یک شرکت انجام داده‌اند، به یک بحران جدی تبدیل شده است. با ورود دستگاه قضایی به این پرونده، احتمال محرومیت این بازیکنان از حضور در مسابقات بوجود آمده است.

کد خبر: ۱۱۶۱
تهدید جدید برای ستارگان پرسپولیس و تراکتور؛ محرومیت از بازی بزرگ هفته؟

خبرهایی مبنی بر ممنوعیت فعالیت چندین بازیکن مطرح لیگ برتر به دلیل تبلیغ برای کوروش کمپانی، منتشر شده است. این بازیکنان که شامل سعید صادقی، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و مهدی مهدی‌پور می‌شوند، به دلیل همکاری با این شرکت، با مشکلات حقوقی روبرو شده‌اند.

با انتشار نامه‌ای از سوی فراجا و دادستانی، مبنی بر ممنوعیت صدور کارت بازی این بازیکنان، شایعاتی مبنی بر تغییر نتایج بازی‌های پرسپولیس و تراکتور در هفته اول لیگ برتر به دلیل حضور این بازیکنان در ترکیب تیم‌هایشان، قوت گرفت. اما بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که این نامه پس از برگزاری هفته اول لیگ برتر به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است و در نتیجه، حضور این بازیکنان در بازی‌های مذکور هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.

با این حال، هنوز هم احتمال محرومیت این بازیکنان از حضور در مسابقات آینده وجود دارد. بازیکنان مذکور برای رفع این مشکل باید مبلغ دریافتی خود از این شرکت را بازگردانند.

گفته می‌شود که هر کدام از این بازیکنان ۵۰ میلیون تومان از کوروش کمپانی گرفته‌اند که با بازگرداندن این مبلغ، مشکل حضور آن‌ها در مسابقات حل می‌شود.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها