اعتراض گسترده هواداران استقلال به احضار سهرابیان و انتشار تصاویر تتوی بازیکنان پرسپولیس

احضار آرمین سهرابیان، مدافع تیم استقلال به کمیته اخلاق به دلیل داشتن تتو، موجی از اعتراضات را در میان هواداران استقلال برانگیخته است. این اعتراضات پس از انتشار تصاویر مشابه از بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی شدت گرفت.

کد خبر: ۱۱۶۰
اعتراض گسترده هواداران استقلال به احضار سهرابیان و انتشار تصاویر تتوی بازیکنان پرسپولیس

در روزهای اخیر، تصویری از آرمین سهرابیان، مدافع تیم استقلال، در فضای مجازی منتشر شد که تتویی بر روی پای او را نشان می‌داد. این تصویر که از نظر برخی از مخاطبان خارج از عرف تلقی شد، سبب شد تا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این بازیکن را برای بررسی این موضوع احضار کند. پس از این احضار، شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال محرومیت سهرابیان به دلیل این تتو وجود دارد.

این اقدام کمیته اخلاق واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی از سوی هواداران استقلال به همراه داشت. آن‌ها بر این باورند که سهرابیان تنها بازیکنی نیست که روی بدنش تتو دارد و اگر قرار بر اعمال محرومیت است، این قانون باید برای همه بازیکنان اعمال شود، نه فقط یک نفر. به اعتقاد این هواداران، اجرای قانون نباید تبعیض‌آمیز باشد و باید به طور یکسان برای تمام بازیکنان، بدون توجه به تیمی که در آن بازی می‌کنند، اجرا شود.

به گزارش خبرورزشی، در واکنش به این احضار، هواداران استقلال تصاویر بازیکنان تیم پرسپولیس که آن‌ها نیز تتو دارند را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. این اقدام، اعتراضات را بیشتر کرده است و هواداران استقلال به تناقضی که در این برخورد وجود دارد، معترض هستند. آن‌ها بر این باورند که اگر سهرابیان به خاطر داشتن تتو احضار می‌شود، چرا بازیکنان پرسپولیس که شرایط مشابهی دارند، مورد پیگیری قرار نمی‌گیرند؟

این اتفاق باعث شده تا بار دیگر موضوع برخوردهای دوگانه در فوتبال ایران به بحث داغ هواداران تبدیل شود. باید دید کمیته اخلاق چه تصمیمی در قبال این اعتراضات خواهد گرفت و آیا پاسخ قانع‌کننده‌ای به هواداران استقلال داده خواهد شد یا خیر.

تتو بازیکنان پرسپولیس

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها