حمله تند آتیلا حجازی به جواد نکونام: استقلال جای آدم‌های کوچک نیست

آتیلا حجازی در اظهارات جدیدی پرده از اختلافات شدید بین مدیرعامل و سرمربی این تیم برداشته است. حجازی در مصاحبه‌ای تند و تیز، به افشای جزئیاتی از مکالمات خصوصی خود با جواد نکونام و فرشید سمیعی پرداخت.

کد خبر: ۱۱۵۱
حمله تند آتیلا حجازی به جواد نکونام: استقلال جای آدم‌های کوچک نیست

آتیلا حجازی در اظهارات اخیر خود به افشاگری‌های جنجالی درباره درگیری‌های پشت پرده در این باشگاه پرداخته است. حجازی در مصاحبه‌ای تند و تیز، از اختلافات شدید بین جواد نکونام، سرمربی استقلال، و فرشید سمیعی مدیرعامل این باشگاه پرده برداشته است.

حجازی با اشاره به مکالمات خصوصی خود با نکونام، گفته است: یک هفته قبل از بازی با آقای نکونام صحبت کردم و گفت آتیلا شما گزینه اول من هستی اما باشگاه به من گفته آتیلا نمی‌تواند فعالیت کند، به دروغ! آتیلا نمی‌تواند فعالیت کند پس از بین پاشازاده و عالمی یکی را انتخاب کن.

وی همچنین از صحبت‌های فرشید سمیعی درباره جواد نکونام پرده برداشته و گفته است: من با آقای سمیعی صحبت کردم، گفتند زمانی که نکونام ممنوع الکار بود، آقای داوود حقدوست - که از دوستان خوب من است و احترام ویژه ای برایش قائل هستم - پیگیر کار آقای نکونام بوده تا مشکلش برطرف شود. سمیعی گفت آقای حجازی، جواد نکونام داوود حقدوست را هم دور زد. قول سرپرستی به او داد، کارش که انجام شد، دورش زد. عین همین جمله را گفت.

حجازی با بیان اینکه این رفتارها در شان باشگاه استقلال نیست، تاکید کرده است: این حرف‌ها و رفتارها واقعا زشت است و در حد باشگاه استقلال نیست. باشگاه استقلال خیلی بزرگ است اما اسیر آدم‌های کوچک شده است. شما اقتدار داشته باش، کسی نمی‌تواند حرفی بزند.

وی در ادامه افزوده است: چیزی که من دیدم همین بود، آن می‌گفت به این اطمینان نکن، این می‌گفت آن یکی را بیار روی خط. صحبتی که با جواد انجام دادم یک لفظی هم به کار برد و گفت سمیعی را بیار روی خط ببینم چه می‌گوید. اما سمیعی مشکل را گردن نکونام و شهریاری انداخت.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها