بیرانوند در گرداب پیچیده‌ترین پرونده فوتبال ایران؛ کار به کارشناسی مالی کشید!

ماجرای جدایی پر سر و صدای علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و پیوستن او به تراکتور همچنان ادامه دارد و پیچیدگی‌های جدیدی به خود گرفته است.

کد خبر: ۱۱۴۶
 بیرانوند در گرداب پیچیده‌ترین پرونده فوتبال ایران؛ کار به کارشناسی مالی کشید!

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال با تأیید پیچیدگی‌های پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند، خبر از ارجاع این پرونده به کارشناسی مالی داد. جمشید نورشرق اظهار داشت: با توجه به اختلاف اساسی دو طرف در محاسبات مالی و مستنداتی که هر یک ارائه کرده‌اند، تصمیم گرفتیم که برای روشن شدن ابعاد مختلف این پرونده، نظر کارشناسی یک متخصص مالی را جویا شویم.

به گفته نورشرق، کارشناس منتخب با بررسی دقیق تمامی مدارک و مستندات ارائه شده از سوی باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند، موظف است تا پرداختی‌های انجام شده توسط باشگاه را با مطالبات ادعایی بازیکن تطبیق داده و تفکیک دقیقی بین پرداخت‌های مربوط به حقوق و پاداش‌های خارج از قرارداد انجام دهد.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان در ادامه افزود: در این پرونده، مسئله اصلی این است که آیا فسخ قرارداد بیرانوند از سوی باشگاه پرسپولیس موجه بوده است یا خیر؟ و اینکه آیا مطالباتی برای این بازیکن متصور است؟

نورشرق تأکید کرد که تصمیم‌گیری نهایی در این پرونده منوط به نظر کارشناس مالی خواهد بود و کمیته وضعیت بازیکنان بر اساس نظر کارشناس، حکم نهایی خود را صادر خواهد کرد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها