مالک تراکتور: پای رئیس‌جمهور و مقامات دولتی را به پرونده بیرانوند نکشید!

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، با تأکید بر مسئولیت خود در پرونده علیرضا بیرانوند، شایعات پیرامون دخالت مقامات دولتی را به شدت رد کرده و از رسانه‌ها خواست تا به جای جوسازی، پاسخ‌های شفاف ارائه دهند.

کد خبر: ۱۱۴۵
مالک تراکتور: پای رئیس‌جمهور و مقامات دولتی را به پرونده بیرانوند نکشید!

محمدرضا زنوزی‌مطلق، مالک باشگاه تراکتور، به شایعات اخیر مبنی بر دخالت برخی مقامات دولتی و استانی در پرونده علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد. او تأکید کرد که تمامی مسئولیت‌ها و تصمیمات در این خصوص بر عهده او و باشگاه تراکتور است و نباید افراد و شخصیت‌های دیگر را به این موضوع وارد کرد. زنوزی با اشاره به اینکه مسئولان دولتی، از جمله رئیس‌جمهور و معاون پارلمانی دولت، دغدغه‌های مهم‌تری دارند، این شایعات را نوعی فرافکنی و جوسازی دانست.

وی افزود: "طرف حساب شما من هستم و تراکتور، نه مسئولان دولتی. این عزیزان در حال پیگیری امور کلان کشور هستند و مسائل مربوط به پرونده بیرانوند اصلاً در حیطه دغدغه‌های آن‌ها نیست. زنوزی همچنین یادآور شد که برخی افراد ممکن است به دلیل تجربه‌های قبلی در زمینه‌های مشابه، چنین تصوراتی داشته باشند، اما او تصریح کرد که تراکتور مسیر خود را طی خواهد کرد و به راه‌های قدیمی متوسل نخواهد شد.

مالک باشگاه تراکتور همچنین به حاشیه‌سازی‌های رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: برخی رسانه‌های رنگی که در فدراسیون هم نفوذ دارند، در آستانه بازی‌های حساس با دو تیم خاص، تلاش می‌کنند تا برای تراکتور حاشیه‌سازی کنند. امیدوارم که مسئولان مربوطه تحت تأثیر این جوسازی‌ها قرار نگیرند و عدالت و قانون را رعایت کنند، زیرا در غیر این صورت، عواقب آن گریبان‌گیر همه خواهد شد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها