جنگ ستارگان در تبریز؛ تقابل سرخ‌پوشان با ۱۰ خائن سابق!

دیدار حساس تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، علاوه بر اهمیت سه‌نقطه‌ای، به نوعی تقابلی تاریخی میان دو تیم پرافتخار فوتبال ایران است. اما نکته قابل توجه در این دیدار، حضور ۱۰ بازیکنی است که پیش از این پیراهن یکی از این دو تیم را بر تن داشته‌اند. این آمار جالب توجه، جذابیت این بازی را دوچندان کرده و به نوعی می‌توان آن را یک جنگ ستارگان در تبریز نامید.

کد خبر: ۱۱۴۴
جنگ ستارگان در تبریز؛ تقابل سرخ‌پوشان با ۱۰ خائن سابق!

دیدار حساس تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، علاوه بر اهمیت همیشگی و کری‌های دائمی، به نوعی تقابل ۱۰ بازیکنی است که پیش از این پیراهن یکی از این دو تیم را بر تن داشته‌اند. این آمار جالب توجه، جذابیت این بازی را دوچندان کرده و به نوعی می‌توان آن را یک جنگ ستارگان در تبریز نامید. 

بیرانوند، خائنی که کلین شیت کرد

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان جنجالی فوتبال ایران، پس از جدایی پر سر و صدای از پرسپولیس، حالا با پیراهن تراکتور به مصاف تیم سابق خود می‌آید. بیرانوند که با انتقادات زیادی از سوی هواداران پرسپولیس روبرو شده است، در اولین بازی خود برای تراکتور موفق به ثبت کلین شیت شد و این موضوع بی‌شک انگیزه‌ای مضاعف برای او در این دیدار خواهد بود.

علیرضا بیرانوند

ترابی، وینگر سرعتی که پرسپولیس را فراموش کرده؟

مهدی ترابی، وینگر تکنیکی و باهوش، پس از درخشش در پرسپولیس، راهی تراکتور شد. او که در بازی نخست فصل با پاس گلی دیدنی، نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت، حالا باید دید مقابل تیم سابق خود چه عملکردی خواهد داشت.

مهدی ترابی محمد نادری

خلیل‌زاده، کاپیتان سابق پرسپولیس با انگیزه‌ای مضاعف

شجاع خلیل‌زاده، مدافع باتجربه و کاپیتان تراکتور، سابقه درخشانی در پرسپولیس دارد. او که در چند فصل اخیر به یکی از مهره‌های کلیدی تراکتور تبدیل شده است، با انگیزه‌ای مضاعف به مصاف تیم سابق خود خواهد آمد.

شجاع خلیل‌زاده

اسماعیلی‌فر، دفاع راست جنگنده

دانیال اسماعیلی‌فر، دفاع راست جنگنده و پر انرژی، پس از جدایی از پرسپولیس، به تراکتور پیوست. او که در پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشت، حالا باید دید مقابل تیم سابق خود می‌تواند بدرخشد یا خیر. 

دانیال اسماعیلی فر

شیری، هافبک جنگنده که فرصت کمی برای بازی دارد

مهدی شیری، هافبک جنگنده و پرتلاش، دیگر بازیکنی است که سابقه حضور در هر دو تیم را دارد. با توجه به حضور اسماعیلی‌فر در ترکیب اصلی تراکتور، احتمالاً شیری فرصت بازی در این دیدار را پیدا نخواهد کرد.

مهدی شیری

نادری، مدافع چپ تکنیکی

محمد نادری، مدافع چپ تکنیکی و باهوش، پس از یک فصل حضور در ترکیه، به تراکتور بازگشت. او که در فصل گذشته به دلیل مصدومیت، بازی‌های زیادی را از دست داد، حالا آماده است تا مقابل تیم سابق خود به میدان برود.

محمد نادری

رفیعی، هافبک خلاق و بازیساز

سروش رفیعی، هافبک خلاق و بازیساز، پس از تجربه بازی در تیم‌های مختلف، دوباره به پرسپولیس بازگشت. او که در تراکتور روزهای خوبی را سپری کرده بود، حالا با تجربه بیشتری به مصاف تیم سابق خود خواهد آمد. 

سروش رفیعی

عالیشاه، مهاجم همیشه مصدوم در تبریز

امید عالیشاه، مهاجم باتجربه و گلزن، به دلیل مصدومیت، دیدار مقابل تراکتور را از دست داد. او که سابقه حضور در هر دو تیم را دارد، یکی از چهره‌های جنجالی این دیدار بود.

امید عالیشاه

عبدی، مهاجم جوان و آینده‌دار

مهدی عبدی، مهاجم جوان و آینده‌دار، پس از جدایی از پرسپولیس، به تراکتور پیوست. او که در فصل گذشته عملکرد خوبی در تراکتور داشت، حالا باید دید مقابل تیم سابق خود می‌تواند بدرخشد یا خیر. 

مهدی عبدی

احمدزاده، وینگر تکنیکی و بازیساز

فرشاد احمدزاده، وینگر تکنیکی و بازیساز، پس از تجربه بازی در تراکتور، به پرسپولیس بازگشت. او که در تراکتور محبوبیت زیادی داشت، حالا باید دید مقابل تیم سابق خود چه عملکردی خواهد داشت.

فرشاد احمدزاده

نتیجه‌گیری

دیدار تراکتور و پرسپولیس از نظر حاشیه‌ای و جذابیت نیز بسیار مورد توجه است. حضور ۱۰ بازیکنی که سابقه حضور در هر دو تیم را دارند، به این دیدار جذابیت دوچندانی بخشیده است. باید دید در پایان این دیدار، کدام تیم موفق خواهد شد به پیروزی دست یابد.

نظرات شما
  • ناشناس

    شما رو پرسپولیس بازیکن کرد حیف این تیم که هفت بار قهرمانوتون کرد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها