شروع کابوس‌وار پرسپولیس؛ رکورد بدترین شروع تاریخ برای دروازه‌بان جدید سرخ‌ها

پرسپولیس در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر، گلی سریع و شوکه‌کننده را دریافت کرد. این گل که در کمتر از یک دقیقه به ثمر رسید رکوردهای جدیدی را در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران رقم زد.

کد خبر: ۱۱۰۹
شروع کابوس‌وار پرسپولیس؛ رکورد بدترین شروع تاریخ برای دروازه‌بان جدید سرخ‌ها

پرسپولیس در بازی افتتاحیه فصل جدید، گلی سریع و باور نکردنی را دریافت کرد. ذوب‌آهن در کمتر از نیم دقیقه دروازه پرسپولیس را باز کرد و شوک بزرگی به هواداران سرخپوش پایتخت وارد کرد. این گل سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر در هفته اول و همچنین بدترین شروع ممکن برای الکسیس گندوز، دروازه‌بان جدید پرسپولیس بود.

با این گل، پرسپولیس به تنهایی رکورددار دریافت بیشترین گل در دقیقه یک در تاریخ لیگ برتر شد. این در حالی است که در سال‌های اخیر، پرسپولیس به عنوان یکی از تیم‌های دفاعی لیگ شناخته می‌شد و کمتر گلی در دقایق ابتدایی بازی دریافت می‌کرد.

این گل سریع، علاوه بر اینکه رکورد پرسپولیس را جابه‌جا کرد، آمارهای جالب دیگری را نیز به همراه داشت. ذوب‌آهن نیز با این گل، به تنهایی رکورددار بیشترین گل زده در دقیقه یک در تاریخ لیگ برتر شد. همچنین، این گل سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر در هفته اول به حساب می‌آید.

الکسیس گندوز، دروازه‌بان جدید پرسپولیس که جایگزین علیرضا بیرانوند شده بود، در اولین بازی خود برای این تیم با بدشانسی مواجه شد و در کمتر از نیم دقیقه دروازه‌اش را باز شده دید. این دروازه‌بان الجزایری که با امیدهای زیادی به پرسپولیس آمده بود، شروع بسیار بدی را در لیگ برتر تجربه کرد.

پرسپولیس در سال‌های اخیر به خصوص در دوران برانکو ایوانکوویچ، به تیم‌هایی معروف بود که در دقایق ابتدایی بازی گل نمی‌خوردند. اما حالا این تیم با این گل سریع، رکوردی منفی را به نام خود ثبت کرده است. باید دید که پرسپولیس چگونه می‌تواند از این شوک اولیه خارج شود و به روند موفقیت‌آمیز خود در لیگ برتر ادامه دهد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها