ترکیب احتمالی استقلال در اولین دیدار فصل

استقلال امروز و در استادیوم آزادگان شهر قزوین، اولین دیدار خود در فصل جدید را در شرایطی آغاز می‌کند که چند غایب بزرگ در ترکیب خود می‌بیند.

کد خبر: ۱۱۰۷
ترکیب احتمالی استقلال در اولین دیدار فصل

در ادامه هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران و در دیداری حساس، استقلال تهران و شمس‌آذر قزوین به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دو تیم که در فصل گذشته نمایش‌های قابل قبولی داشتند، حالا در شروع فصل جدید به دنبال کسب سه امتیاز ارزشمند هستند.

استقلال که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شد، با تقویت قابل توجهی در نقل و انتقالات به دنبال جبران ناکامی فصل گذشته و کسب عنوان قهرمانی است. جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان، با جذب بازیکنان جدید و با تجربه، تیمی قدرتمند را برای این فصل آماده کرده است.

شمس‌آذر قزوین نیز که فصل گذشته با هدایت سعید دقیقی به لیگ برتر صعود کرد، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. این تیم در فصل جدید نیز با همان کادر فنی به کار خود ادامه می‌دهد و امیدوار است بتواند نتایج خوبی کسب کند.

دیدار رفت این دو تیم در فصل گذشته با تساوی ۲-۲ به پایان رسید اما استقلال در بازی برگشت موفق شد با نتیجه ۳-۲ به پیروزی برسد. حالا این دو تیم در اولین بازی فصل جدید به مصاف هم می‌روند و انتظار می‌رود دیداری جذاب و پرگل را شاهد باشیم.

استقلال برای این دیدار با ترکیبی متفاوت نسبت به فصل گذشته به میدان خواهد آمد. جواد نکونام روی بازیکنان جدیدی مانند رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور حساب ویژه‌ای باز کرده است. همچنین، حضور بازیکنان باتجربه‌ای مانند روزبه چشمی و آرش رضاوند به قدرت خط هافبک استقلال افزوده است. استقلال در این دیدار غایبان سرشناسی هم دارد. کاکوتا و اندونگ به دلیل دیر اضافه شدن به ترکیب، ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت و گوستاوو بلانکو به دلیل مشکلات قرارداد از غایبان امروز استقلال هستند.

شمس‌آذر نیز با ترکیب جوان و جویای نام خود به دنبال کسب نتیجه‌ای مثبت است. این تیم با تکیه بر سرعت و تکنیک بازیکنان جوان خود، می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود.

با توجه به تقویت قابل توجه استقلال در نقل و انتقالات و همچنین انگیزه بالای هر دو تیم برای شروع خوب فصل، انتظار می‌رود دیدار استقلال و شمس‌آذر دیداری جذاب و پرگل باشد.

ترکیب احتمالی استقلال

سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها