مظفری‌زاده: به شایعات درباره بیرانوند اعتنایی نداریم، او بازیکن ماست!

در حالی که شایعات درباره محرومیت علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور، همچنان ادامه دارد، سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل این باشگاه، در مصاحبه‌ای صریح به این شایعات واکنش نشان داده و بر حمایت کامل باشگاه از بیرانوند تاکید کرده است.

کد خبر: ۱۱۰۳
مظفری‌زاده: به شایعات درباره بیرانوند اعتنایی نداریم، او بازیکن ماست!

سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، در واکنش به شایعات اخیر درباره محرومیت علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان این تیم، موضع قاطعی اتخاذ کرده است. مظفری‌زاده با رد قاطع این شایعات، بر حمایت کامل باشگاه از بیرانوند تاکید کرد و اعلام داشت که هیچ حکمی مبنی بر محرومیت این دروازه‌بان به باشگاه ابلاغ نشده است.

وی در این خصوص اظهار داشت: "ما ایمان داریم که کمیته‌های فدراسیون فوتبال به صورت مستقل و بی‌طرفانه تصمیم‌گیری خواهند کرد. اما متاسفانه شاهد هستیم که برخی افراد با ایجاد شایعات و فشار بر فدراسیون، قصد دارند نتیجه پرونده را به نفع خود تغییر دهند."

مظفری‌زاده همچنین افزود: "علیرضا بیرانوند بازیکن تیم تراکتور است و ما به عنوان باشگاه از او حمایت کامل می‌کنیم. وکلای باشگاه و خود بیرانوند، دفاعیات خود را به طور کامل ارائه داده‌اند و ما به صحت کار خود اطمینان داریم."

مدیرعامل تراکتور با اشاره به اینکه هواداران تراکتور نباید نگران باشند، گفت: "ما دفاعیات خود را بر اساس مستندات حقوقی قوی ارائه کرده‌ایم و مطمئن هستیم که کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به این فشارها توجهی نخواهد کرد."

مظفری‌زاده در ادامه افزود: "به نظر من، کسانی که کارشان درست انجام شده، نیازی به ایجاد فشار و شایعه‌پراکنی ندارند. این کارها بیشتر به کسانی مربوط می‌شود که از خودشان مطمئن نیستند."

وی در پایان تاکید کرد که باشگاه تراکتور تمام نقل و انتقالات خود را به صورت قانونی انجام داده است و از حمایت هواداران بسیار خوشحال است. مظفری‌زاده خاطرنشان کرد: "چیزی که برای ما مهم است، نظر هواداران است و ما به شایعات و حواشی توجهی نخواهیم کرد. علیرضا بیرانوند هم کارت بازی خود را دریافت کرده و می‌تواند تیم را همراهی کند."

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها